תקשורת ומדיה

האזינו: אבידר תוקף בחריפות את ליברמן: "אל תעבוד עלי"

בשיחה סגורה שהגיעה לידי כאן חדשות נשמע השר מדבר בפתיחות על הפתרון שהציע יו"ר ישראל ביתנו למשבר המינוי: "אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום". ליברמן: "אלי אבידר החליט ללכת בדרכו - ואני מאחל לו בהצלחה"
מערכת ice |  4
אלי אבידר (צילום נועם רנקין פנטון פלאש 90)
השר אלי אבידר מיעט להתבטא מאז שמונה לשר בלי תיק בממשלה. בשיחה סגורה שהגיעה לידי כאן חדשות ופורסמה היום (שני) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב', הוא מדבר בחופשיות על הבוס לשעבר, שר האוצר אביגדור ליברמן, על עמיתיו לממשלה וגם על הניסיונות לפגוע בו מתוך הקואליציה - ולא חוסך ביקורת מאף אחד.
בדבריו על שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס אבידר לתפקיד שהציע לו ושגרם לבסוף להיפרדותו מהסיעה. "הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר", אמר אבידר. "אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום", הוסיף.
כזכור, בעקבות פרשת אלעזר שטרן, האחרון החליט להוריד את מועמדתו לתפקיד יו''ר הסוכנות היהודית, החלטה שתשאיר את שטרן בתפקידו כשר המודיעין, כאשר בממשלה יצטרכו למצוא לשר אבידר תפקיד חדש בממשלה.
אבידר התייחס גם לתדרוכים נגדו מתוך הקואליציה לפני שהצטרף לממשלה, ועל כך שהצביע נגד החוק לפיצול הליכוד. "אני לא דיברתי. פעם אמרתי שחוק העריקים הזה לא נראה לי ולכן אני אתנגד. מותר לי", הוא אמר. "ניצן הורוביץ אומר שהוא יפיל את התקציב אם לא יתנו לו תקציבים. תמר זנדברג אומרת שאם לא יתנו לה איכות סביבה היא לא תצביע בעד התקציב ותפיל את הממשלה – כל אחד מהשרים מאיים ואלי אבידר פקקטה, אמר שהוא לא אוהב את חוק העריקים ולא רוצה לעשות את מה שנתניהו עשה, וזו רעידת אדמה".
השר אביגדור ליברמן הגיב לאבידר: "אני לא מודאג משום דבר. נעביר תקציב בצורה חלקה בלי בעיות. גדלתי על ערכי ההדר הבית"רי, אני לעולם לא מקליט, לא את עצמי ולא אחרים ובטח לא מדליף את זה לתקשורת. אלי אבידר החליט ללכת בדרכו - ואני מאחל לו בהצלחה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתם ממשלת הריפוי והשינוי. רק ערכים .מה זה חשוב תפקיד
    דן 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבידר אתה בא לכנסת בשביל השינוי וריפוי . סיפרתה לנו שאתה אחר לא חשוב לך תפקידים רק בלי ביבי בקיצור בזבוז כספי המדינה נסיעות לחול
    סגור
  • 3.
    פקק
    אילן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לעשות תיקון, איפה המודעה?.
    סגור
  • 2.
    זה טרפה וזה נ....
    אילן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי איך שהצלחתי להכיר אבידר הוא מאוד בעייתיואף אחד לא יוכל להסתדר איתו, ליברמן במקרה אבידר הוא מאוד עדין מה שהוא תמיד לא.
    סגור
  • 1.
    אלי אבידר לא שונה מכל השאר
    הנושך 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנשלת שינוי = ממשלת מינוי
    סגור