תקשורת ומדיה

אלי אבידר תוקף מפגינים מול הגיבושון: "אופוזיציה חלשה"

השר אלי אבידר יצא נגד הפגנה שהתקיימה מול הגיבושון בדף הטוויטר שלו ותקף את המארגנים עם עקיצה חריפה
מערכת ice | 
השר אלי אבידר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
השר הממונה על התכנון האסטרטגי במשרד ראש הממשלה, אלי אבידר מ"ישראל ביתנו" הגיע היום (שישי) לגיבושון של הממשלה במודיעין ונתקל בהפגנה של מצביעי האופוזיציה, אך מסתבר שההפגנה לא גרמה לו "להתרגש" יותר מדי והוא תקף אותה בציוץ בדף הטוויטר שלו. 
אבידר העלה לדף הטוויטר שלו תמונה של ההפגנה שנראיתה די דלה וכתב בציוץ: "אופוזיציה חלשה. ניסו להרים הפגנה מול גיבושון הקואליציה. קמפיין ברשתות, מודעות, אוטובוסים ורישומים מראש... לבסוף הגיעו 20 מפגינים. בוטים לא יכולים להפגין. הציבור נטש אותם".
 
כזכור, אירוע הגיבושון עורר סערה בשבוע האחרון כשאדיר מילר ועינת שרוף הוזמנו לאירוע, שרוף ביטלה את הגעתה אך אדיר מילר הופיע לעיני הפוליטיקאים כשעיקר הביקורות נגעו לעלויות של אותם מופעי בידור.
ביקורות נוספות הגיעו בימים האחרונים לאחר מספר חשיפות בתקשורת: העיתונאי עמית סגל שחשף הקלטות של איילת שקד יוצאת נגד יאיר לפיד ובני גנץ וחשף ציטוטים של נפתלי בנט עם מקורביו על כך שראש הממשלה מעריך כי הוא לא יקיים את הרוטציה עם לפיד. גם החשיפה המטלטלת של אילה חסון על הקשר בין רע"מ לחמאס עורר ביקורת. ושורה של מריבות פוליטיות בין אביר קארה לשירלי פינטו ובין מפלגת העבודה למפלגת כחול לבן.
היום בגיבושון, ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס ואמר: "הגיבושון הזה תופס אותנו ברגע רועש במיוחד. אני רוצה להציע קצת פרופורציה: בכל קואליציה יש רעשים. זה אמר לזה וההוא אמר כך על ההוא. אנחנו חיים בעידן שבו אין שהות. אין חצי יום עד שהעיתון נסגר, כדי לחשוב, להתייעץ, להרגע. הטוויטר תמיד פתוח והתגובות הרבה פעמים מהבטן ולא מאה אחוז מהראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה