תקשורת ומדיה

בנט בגיבושון: "כנסו לחדר, תריבו קצת ותתפייסו"

אירוע הגיבו של הקואליציה מתקיים במודיעין בעיתוי טריקי אחרי סערת ההקלטות של שקד והדרמה בסיעת ימינה בין אביר קארה לשירלי פינטו. בנט נשא דברים ואמר, "אנחנו חיים בעידן שבו אין שהות. אין חצי יום עד שהעיתון נסגר, כדי לחשוב, להתייעץ, להרגע"
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
בנט נאם באירוע גיבוש הקואליציה שמתקיים במודיעין בנוכחות סיעות הקואליציה מלבד חברי סיעת רע"ם, שנעדרו מהאירוע. ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לאירועים האחרונים בקואליציה בנאומו ואמר, "הגיבושון הזה תופס אותנו ברגע רועש במיוחד. אני רוצה להציע קצת פרופורציה: בכל קואליציה יש רעשים. זה אמר לזה וההוא אמר כך על ההוא. אנחנו חיים בעידן שבו אין שהות. אין חצי יום עד שהעיתון נסגר, כדי לחשוב, להתייעץ, להרגע. הטוויטר תמיד פתוח והתגובות הרבה פעמים מהבטן ולא מאה אחוז מהראש".
"אנחנו היינו האצבע בסכר שעצרה את המדינה מגלישה לאסון, למערכת בחירות חמישית, לעצירת תפקוד מוחלטת והחלשות דרמטית של המדינה, בכל הפרמטרים. אלה היינו אנחנו, וחלקנו שילם ומשלם על כך מחיר יקר. פוליטי, חברתי ואפילו אישי. צריך להבין את זה ולגלות רגישות והתחשבות. אף אחד פה לא נח לרגע. כל מערכות המדינה חזרו לתפקד בשיא הכח, גלגלי השיניים מסתובבים. 
"יש לנו כמה ימים קריטיים לפנינו. לצד השני יש משימה אחת - למנוע מאיתנו להעביר תקציב. במשימה הזאת, כמו שאתם רואים - ואפשר להעריך שכולנו נראה בימים הקרובים - כל האמצעים כשרים. אין תרגיל שלא ינסו עלינו. אין פייק שלא יסופר. אין ספין שלא ישודר. זה חלק מהמשחק, הכל בסדר. הסיפור הוא לא הצד השני, הסיפור הוא איך אנחנו נתמודד עם זה.
"מה שנראה סוף העולם היום מחר כבר יצטרכו לגגל כדי להיזכר. הדבר השני שאני מבקש מכם הוא להתרומם מעל המפלג. אני מבקש מכם - עד התקציב וגם אחריו - לשקף החוצה את מה שנעשה פנימה. את האמת. אתם יודעים, מרקל בשיחת הטלפון הראשונה בינינו, לא הרבה אחרי שנכנסתי לתפקיד, נתנה לי שתי עצות זהב. האחת, לא להניח שמה שאמרו לך שאמרו עליך, אכן אמרו עליך.
"יש בסביבה פוליטית דינמיקה כזאת של יצירת חשדנות וטיפוח אויבים. אבל רוב בני האדם הם אנשים שוחרי טוב. לא קמים בבוקר ומחפשים לריב. נראה לך שמישהו היה לא בסדר, תן לו מרחב של ספק, תברר איתו ישירות. העצה השניה היתה - לא לריב בפני צד שלישי, אם זה ראש הממשלה או התקשורת. יש ארוע - כנסו לחדר, תריבו קצת, תתפייסו ותמשיכו הלאה, לא צריך קהל - איילת ויאיר. אני מודה שוב לכולכם שבאתם לכאן היום, בואו נתגבש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה