כסף וצרכנות

נחשף הסכום שיקבל אדיר מילר בגיבוש הקואליציה, שרוף פרשה

מפלגת יש עתיד ומפלגת ימינה יממנו את האירוע של גיבוש הקואליציה ביום שישי הקרוב במודיעין, כאשר מלבד ההוצאות על אולם האירועים והקייטרינג, יופיע גם אדיר מילר לבדו לאחר שעינת שרוף החליטה לפרוש מהאירוע בעקבות חשיפת הסכומים
מערכת ice |  2
עינת שרוף, אדיר מילר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אוהד רומנו)
בגיבוש הקואליציה שיתקיים ביום שישי הקרוב במודיעין, ואת עלותו יחלקו מפלגות ימינה ויש עתיד, היו אמורים להופיע הסטנדאפיסט אדיר מילר והזמרת עינת שרוף, אך לאחר שנחשפו הסכומים הודיעה שרוף היום (רביעי) כי החליטה לבטל את השתתפותה.
כזכור, יקי אדמקר פרסם אתמול באתר וואלה כי אדיר מילר ועינת שרוף יקבלו 46 אלף שקל עבור הופעותיהם - חלק מרכזי באירוע של גיבוש הקואליציה. מפלגתו של בנט ומפלגתו של יש עתיד ישלמו על כלל האירוע שיכלול גם האולם, הקייטרינג ועוד אלפי שקלים להוצאות נוספות. האירוע יתקיים בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד, בלא עוזרים ודוברים.
לאחר שפורסמו הסכומים, החליטה עינת שרוף לפרוש מהאירוע. בחשבון האינסטגרם שלה כתבה שרוף כי "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה (למרות שכבר פינטזתי על דואט בין אילת שקד ללפיד) והכי חשוב שנמשיך להתראות רק בשמחות".
הודעתה של הזמרת הפתיעה ככל הנראה את יאיר לפיד וזאת לאור קרבתה לשר החוץ וראש הממשלה החליפי. בן זוגה, תמיר הרפז, היה ממייסדי המפלגה והזמרת עצמה נתנה ערבות כספית גבוהה למפלגת יש עתיד ואף תרמה לה. במפלגת יש עתיד מסרו לוואלה כי "יש עתיד תכסה את ההוצאה הכספית של הופעת אדיר מילר, וימינה תממן את ההוצאה של עינת שרוף".
כזכור, גיבוש מפלגות הקואליציה נדחה בעבר וזאת לאור מפלגת רע"מ שהודיעה שלא תגיע בשל אירוע אחר שחל באותו היום: יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם. לפני כן, האירוע תוכן להיערך באולם אירועים לא כשר, וחברי הכנסת הדתיים מחו על כך. בשל כך יתקיים גיבוש הקואליציה באולמי "האחוזה" במודיעין. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש עתיד וימימה יכסו את העלות?
    מישהו 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו נכסה מהמיסים שלנו.המפלגות ממומנות מעספי המיסים שלנו.נא לדייק!!! אזרחי ישראל מממנים את השחיתות הקואליציונית שלהם.
    סגור
  • 1.
    אדיר מילר עשיר אבל אין על שחר חסון
    חי 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחר חסון לא רואה אף אחד ממטר בדרן בחסד עליון אמיתי
    סגור