ויראלי

נטלי דדון ובנימין נתניהו שורפים את הרשת: הפוסט הוויראלי

המלחמה באוקראינה נשארה עם תואר הנושא הכי חם ברשת לשבוע הנוכחי, למרות שאחד הפוסטים החזקים של השבוע היה דווקא פוסט שנכתב לרגל יום האישה. אלה הפוסטים החמים ברשת
מערכת ice | 
נטלי דדון טסה לאוקראינה (צילום פלאש 90/ שלומי כהן, נתי שוחט)
הנושא הכי מדובר ברשת השבוע היה עדיין הפלישה לרוסיה, ולצידו הגיע למקום השני יום האישה, כך לפי נתוני חברת סקופר שמנטרת את נתוני הפעילות ברשתות החברתיות.
יום האישה הצליח לרענן קצת את השורות אחרי שליטה מוחלטת של נושא הפלישה לרוסיה שמעסיק את העולם כולו אך השבוע ירד ב-50% משבוע שעבר ועדיין העסיק יותר את הישראלים. יום האישה גרר השבוע לייקים בהיקף של 305,182 בכלל הרשתות החברתיות, ופתח 40,11 שייחות ו-18,342 דיונים.
לעומת זאת, הפלישה לאוקראינה שלקחה צעד אחורה מקדמת הבמה עדיין הנושא הכי מדובר עם 947,49 סימוני לייק על פרסומים, פתיחה של 11,762 ו-110,035 שיחות ברשת.
 
נטלי דדון שהמריאה לפני שבוע בהפתעה לגבול אוקראינה יחד עם משלחת סיוע של זק"א כתבה, דדון זכתה רק בפוסט שהתפרסם בעמוד הצינור למעלה מ-13 אלף סימוני לייק ו-1.3 אלף תגובות, הפוסט המקורי בעמוד האינסטגרם שלה חצה את ה-20 לייקים,"כותבת אליכם ממושב קופצני של טרנזיט שלא מפספס אף בור בכביש הספק סלול ספק חייב שיפצור, סחוטה מהמסע שעוד לא התחיל, אני ליטרלי כאן. שוק מוחלט וסיפוק אדיר שעוד יתמלא לו בימים הקרובים אני בטוחה. פשוט להיות כאן בשביל מי שצריך,  שלחו אנרגיה טובה אין ספק שצריך קצת הרבה ממנה כאן".
 
התסריטאי רשף שי מארץ נהדרת תמצת את אירוע הנסיעה של נפתלי בנט לקרמלין ברוסיה ושבר את הטוויטר עם כמעט 3.5 סימונים כאהוב לציוץ, "טוב נעמה יששכר אין ברירה עכשיו תורך להחזיר מרוסיה ראש ממשלה".
 
גם כתב חדשות 12 ניר דבורי הצליח לשבור את טוויטר עם תיעוד מאוקראינה שגרף מעל ל-2.3 סימונים כאהוב, "אחרי 12 ימי גניבת אמל"ח מהצבא הרוסי, חקלאי אוקראינה הם הצבא החמישי בגודלו באירופה".
 
בגזרת יום האישה מי ששבר את הרשת מעל לכל ספק הוא יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בפוסט שהקדיש לשרה אשתו וגרף יותר מ-25 אלף לייקים, "אין גבול לגודל הערכתי על עבודתה היומיומית עם ילדים כפסיכולוגית בשירות הציבורי בירושלים, ובנוסף על מסירותה האישית לעזור בכל ימות השנה לילדים חולי סרטן, למשפחות שכולות, לחיילים בודדים, לניצולי שואה ולעוד אנשים רבים בינינו שזקוקים לעזרה".
 

גם בנט גג את יום האישה ברשת עם הישג מרשים אבל ל אכמו של נתניהו, כשהעלה תמונה של אשתו וביתו והשיג עליה כמעט ששת אלפים לייקים.
 
הציוץ המפתיע ביותר ליום האישה הוא של צייצנית אנונימית יחסית, שהגיעה עם 460 עוקבים יותר מ-1,266 סימונים כאהוב על הפוסט הבא, "מגיעה ל-8200 לפאנל סטארטאפיסטיות לכבוד יום האישה. חושבת לעצמי: איזה יופי, איך הדברים משתפרים ומשתנים מאז שהשתחרתי לפני אי אילו שנים...8200 בתגובה":
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה