ויראלי

נטלי דדון בתיעוד מטלטל: "הכאב כל כך חזק"

נטלי דדון טסה בסוף השבוע לאוקראינה כדי לסייע בחילוץ הפליטים אל מחוץ למדינה הבוערת, בשיתופי האינסטגרם שלה היא חושפת תיעודים של המשפחות שנקרעות בגבול, "ילד בגיל של ריף מנחם את אמא שלו"
מערכת ice |  1
נטלי דדון טסה לאוקראינה (צילום פלאש 90/ שלומי כהן, נתי שוחט)
נטלי דדון הפתיעה את כולם כשעלתה בסוף השבוע על מטוס מתנדבים של איחוד הצלה לכיוון אוקראינה כדי לסייע לפליטי המלחמה שנאלצים לעזוב את בתיהם ולנדוד אל הלא נודע בשם המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, שכבר נמצאת ביומה השניים עשר.
דדון משתפת את עוקביה באינסטגרם בתמונות כואבות מהשטח בלי הפסקה. אתמול שיתפה על המסע שעברה כדי להגיע עם המתנדבים לאוקראינה וכתבה, "לוש שעות טיסה לבודפשט 5 שעות נסיעה עד לגבול אוקראינה שעה הליכה עם ציוד לרכב ההסעה חייל אוקראיני אחד שהתפרק ובכה כשראה אותנו…
"עוד 4 שעות נסיעה לפנינו עד ללבוב, כותבת אליכם ממושב קופצני של טרנזיט שלא מפספס אף בור בכביש הספק סלול ספק חייב שיפצור, סחוטה מהמסע שעוד לא התחיל, חושבת לי אחורנית על איך ניצחתי את כל הקולות שרצו בראש… ממיינת לי אותם לטבלאות בבית לפני שלקחתי החלטה… קולות סטייל: ״יאללה מה את צריכה את זה״ , ״את לא פוחדת ?!״ , ״עזבי אותך קור אימים תישארי בפוך שלך בבית״, ״זאת לא המלחמה שלך״, ״מה עכשיו שוב רעש כשמצאת שקט״ ושאר קולות שלא הכניעו בי את הרצון לקום ולעשות מעשה.
"לצאת מאזור הנוחות של לכתוב עוד פוסט הזדהות ולהתקדם. אני ליטרלי כאן. שוק מוחלט וסיפוק אדיר שעוד יתמלא לו בימים הקרובים אני בטוחה. פשוט להיות כאן בשביל מי שצריך, שלחו אנרגיה טובה אין ספק שצריך קצת הרבה ממנה כאן".
 

היום שיתפה דדון תיעודים קשים בהם נשים וילדים נפרדים מהאבות שנשארים להגן על מולדתם ונאלצים להתגייס למלחמה, "מריה בוכה כבר שעתיים, והילד לב הזה (בגיל של ריף שלי) מנחם מחבק ומלטף את אמא, ניסיתי הכל והדמעות שלה לא פוסקות, הכאב כל כך חזק עד שהיא לא רואה כמה הילד שלה צריך אותה חזקה עכשיו, ומי יכול להאשים אותה… ארזה את הבית לתוך תיק והשאירה את בעלה מאחור מבלי לדעת אם ישובו להתראות. חבקו את המשפחות שלכם, חזק, מתי שרק ניתן, כמה שיותר, ואמן שיגמר כבר!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את יודעת, אין ספק את עושה מעשה מדהים אבל..
    רון 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמדובר בך אין ספק שתעשי הכל לעוד לייק או פרסום. חלולה ושטחית
    סגור