ויראלי

ארץ נהדרת וקשת 12 מותקפים: "שמאל דוחה", מי פרגן?

תכנית הסאטירה הציגה חיקוי לאיילת שקד והדעות היו חלוקות למדי, מני אסייג ביקר: "איכס, שמאל דוחה!", ברדוגו הוסיף: "חוסר טעם", אבל זמרי שיבח: "הרבה זמן לא צחקתי מארץ נהדרת כמו במערכון נגד איילת שקד כפקידת הגירה בריטית חצי נאצית"
מערכת ice |  9
ארץ נהדרת בנט לפיד (צילום צילום מסך קשת 12)
ארץ נהדרת והחיקוי שקיבלה השרה איילת שקד מליאת הר-לב, זכו ללא מעט ביקורת ברשתות החברתיות, אבל גם לשמחה לאיד מצד עיתונאי ימין שטוענים שכעת משהשרה לא "יישרה קו עם המצופה ממנה'', היא סופגת ביקורת חריפה, אבל היו גם מי שהחמיאו ספק בעוקצנות.
יותם זמרי כתב: "הרבה זמן לא צחקתי מארץ נהדרת כמו במערכון נגד איילת שקד כפקידת הגירה בריטית חצי נאצית, לא כי הקטע מצחיק, הוא מעייף כרגיל, כי זו הזדמנות בשביל איילת שקד לראות באיזו מהירות היא חוזרת להיות "הנאצית" שהיא תמיד הייתה בעיניהם. העפת את נתניהו, אחלה, הפשיסטית עשתה את שלה, יכולה ללכת".
 
מני אסייג, יוצר שנות ה-80, כתב: "לדידם של יוצרי ושמאלני ארץ נהדרת איילת שקד לא שברה מספיק שמאלה (והיא שברה המון שמאלה), ולא מתיישרת עם הרצון המטורלל למלא את ארצנו הקטנה בפליטים גויים, ולכן אפשר לדמות אותה לקלגסית נאצית. איחס שמאל דוחה!".
 
בראיון לגלי ישראל בבוקר, יעקב ברדוגו לרועי עידן ואיתמר פליישמן: ״אמר בגלוי עמוס שוקן, כאן בגלי ישראל, שהם ישתמשו בבנט ויזרקו, כנ״ל לגבי איילת שקד. חוסר הטעם של ארץ נהדרת מוכר, זו תכנית פוליטית על מלא״.
 
יסמין לוי, מבקרת הטלוויזיה של הארץ כתבה: "ספק אם הצופים ציפו לראות כזו סאטירה — מדויקת, חדה ונועזת. "אסור להשוות", תמיד טוענים הצדקנים אבל בהחלט אפשר ואפילו צריך. ההיסטוריה לא נמצאת שם, בין קפלי התודעה, רק כאשר היא נוחה — במיוחד מאחר שהיא נוטה לחזור על עצמה, במוטיבים כאלה ואחרים".
"אמנם לטוויטר מיהרו כמה גולשים כדי להביע זעזוע ולתקוף את התוכנית, אבל זה רק סימן ש"ארץ נהדרת" פגעה בדיוק במקום הנכון — ללא פחד ובלי לדפוק חשבון. מי שנעלב כעת בשם שקד, כנראה שכח שהיתה זו היא שקידמה בקמפיין מטעם מפלגתה או־דה־קולון בשם "פשיזם" בזמנו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    שקד
    מממ 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הפרצוף שלך אחרי הבגידה שלך במצביעים בושה לך
    סגור
  • 8.
    אילת שקד
    מממ 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת חמודה תא צריכה להעלב זה הפרצוף שלך
    סגור
  • 7.
    מי זה מני אסייג? מה אתם סתם ממציאים שמות? (ל"ת)
    באבא בובה 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 6.
    ארץ נהדרת תוכנית השפכים של ערוץ הקוקה קולה ! (ל"ת)
    אסף 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    הכותרת מטעה
    אייל 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתת הכותרת כתוב "אבל זמרי שיבח...". מי שקורא את דברי זמרי רואה שזה ממש לא נכון: "...לא כי הקטע מצחיק, הוא מעייף כרגיל, כי זו הזדמנות בשביל איילת שקד לראות באיזו מהירות היא חוזרת להיות "הנאצית" שהיא תמיד הייתה בעיניהם..." אני מצפה לתיקון.
    סגור
  • 4.
    בנט למד מביבי
    חיים 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש ביטוי כל הגוף רוצה להשתין אז שלחו את ה.... ברור לכולם שאי אפשר להכניס פליטים בכמויות כי מחר יבואו פליטי רעב ומלחמות מאפריקה וואסיה שלא בדיוק יהיו כוס התה של ישראל ומה נגיד לתמנון שאטה שהיא מחכה לתת את הפלופ הגזעני לכן את בתפוח הלוהט הזה לא ייגע אדם נורמלי והשקדיה הפורחת יפה ולא חכמה נפלה למלכודת ובנט מחכך את ידו בהנאה על זה אמרו חכמינו זכה נעשית מלאכתו על ידי אחרים
    סגור
  • 3.
    החיקוי המסית שלהם לאיילת שקד
    אוראור 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היה ממש מזעזע - ואני לא א ז כ י ר אפילו את החיקוי הדוחה שעשו למירי רגב ולשלמה קרעי - כבר בפעם המי יודע כמה. חבל נורא: הפרק של אתמול דווקא היה ממש חזק - אבל שני המערכונים האלו פשוט הרסו את ההנאה ממנו. ארץ נהדרת: אתם לעולם לא תשתנו! תינוקות מגודלים.
    סגור
  • 2.
    כן, תוכנית מאוד חינוכית. מומלץ לילדים מגיל 18-0. (ל"ת)
    צ'ומפי 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    ברגע שלא התיישרה עם השמאל ארץ נהדרת עורפים ראשה. (ל"ת)
    12המחסלת מטעם השמאל 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור