ויראלי

נטלי דדון מתגייסת למען אוקראינה: זה הצעד הנועז שעשתה

נטלי דדון שמעה על משלחת זק"א לאוקראינה ובתור מתנדבת בארגון החליטה מיד שהיא יוצאת לסייע בחילוץ היהודים: "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממשלחת של מלאכים"
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נטלי דדון יצאה יחד עם משלחת של ארגון זק"א לסייע לחילוץ יהודים מהמלחמה באוקראינה. אולי זה לא היה ידוע לכולם, אבל הדוגמנית מתנדבת כבר כמה שנים בארגון זק"א, והצטרפה לפעילות הנוכחית, המאתגרת יש לומר, של הארגון.
דדון אמרה שברגע ששמעה על יציאת המשלחת לאוקראינה היא החליטה שהיא מעוניינת להיות חלק ממנה, ואכן נחתה אתמול (חמישי) בבודפשט עם שאר המתנדבים. המשלחת נסעה בהמשך לגבול הונגריה-אוקראינה שם התמקמו ביישובים צמודים לגבול שהפכו למחנות פליטים עם המון יהודים. למקום דדון וחברי זק"א הביאו ציוד, אוכל ותרופות שיסייעו ליהודים שנמצאים שם. כרגע השהות במחנה הפליטים אמורה להימשך שבוע, אך לפי המצב יוחלט אם לקצר את השהות או להאריך.

נטלי דדון באוקראינה (מתוך חשבון האינסטגרם)
נטלי דדון אמרה: "זה היה רגע שבו הבנתי שעוד פוסט שלי לא באמת יתרום יותר מדי. אני נמצאת כאן עם אנשים מדהימים שעושים עבודת קודש כל חייהם במסגרת ההתנדבות שלנו בזק"א. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממשלחת של מלאכים ולהושיט עזרה לפליטים".
 
בארגון זק"א אמרו: "יצאה אתמול בבוקר משלחת ראשונה של זק"א ישראל בטיסת אל על לבודפשט, משם יסעו לאוקראינה לעיר לבוב ויחברו לגיא עמר. הם יהיו הצוות הסיוע הראשון מישראל שיכנס ללב אוקראינה. את המשלחת ליוו בשדה התעופה ראשי הארגון חזי שבקס וישראל מורגנשטרן. במהלך היום יצאו צוותים נוספים של זק"א ת"א וזק"א ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אך הצביעות (ל"ת)
    עזה 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור