תקשורת ומדיה

חיים אתגר סיבך את שי אביטל: מה קרה בבודפשט?

מנחה התכנית 'חשיפה' המריא לבודפשט כדי לאתר את סוכן העל החשוד ב-26 מקרים של עבירות מין עליהן הוגשו תלונות למשטרה שמחייבת אותו להגיע לחקירה ומשהתגלה לאנשי בית חב"ד בבירת הונגריה על מעלליו, הוא סולק והתבשר כי אינו רצוי שם

מערכת ice |  4
חיים אתגר ושי אביטל בחשיפה (צילום צילום מסך קשת 12)
על פי פרסום של רן בוקר אמש (שלישי) ב-YNET, שי אביטל שחשוד בשורה של עבירות מין נגד מיוצגות שלו בישראל ומחויב להגיע לחקירה אך לא ממהר לשוב לארץ מהונגריה בה הוא שוהה כעת, גורש מבית חב״ד בבודפשט. 
העיתונאי חיים אתגר, מנחה המתחזים שנסע השבוע לבודפשט במטרה לנסות ולראיין את אביטל, סיפר לאנשי חב״ד על החשדות נגד אביטל ואלה החליטו להעביר מסר לאביטל כי הוא אינו יוכל להגיע יותר לבית חב״ד.
 
כבר לפני חודשיים התבקש הסוכן להגיע לחקירה, אבל הוא נשאר בינתיים בחו"ל. אתגר, מגיש התוכנית "חשיפה", שעסקה בפרשה בה הוא עומד במרכז, המריא לבודפשט על מנת לאתר את אביטל שנגדו הוגשו 26 תלונות במשטרה בחשד לעבירות מין ומשלא מצא, התריע בפני אנשי חב"ד על מעלליו.
"אני לא אדם פרטי אלא חלק מתנועת חב"ד העולמית ואנחנו מחויבים לפעול על פי קודים אתיים וערכי התורה", נמסר ל-ynet מטעם הרב שמואל גליצנשטיין, "חב"ד היא תנועה שמטרתה לספק יהדות במאור פנים לכל יהודי באשר הוא. זהו תפקידי ואותו אני משתדל למלא על הצד הטוב ביותר. יש משטרה ובתי משפט והם פועלים בתחום שלהם. אגב, בכל מקום בעולם יש גם משרת רב בית סוהר שעובד אפילו מול אסירים מורשעים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קשת 12 שלחה אותו אבל מה עם גל אוחובסקי, אסי ויואב אבן ח
    דני הצדיק 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ 12 קשת משתקים הכל הם חושבים שהם שולטים בתקשורת. כך לדוגמא. 1. גל אוחובסקי מנחה לשעבר בקשת 12 - עדות נוספת נגד אוחובסקי: "כל מפגש איתו נגמר בסקס, גם כשלא רציתי" 2. אסי עזר מנחה בקשת 12- "פתאום הוא שלף את האיבר": שחקן טוען כי אסי עזר הטריד אותו מינית בביתו 3. יואב אבן - הכתב חדשות 12 יואב אבן: אני האיש שנחשד באונס. עו"ד המתלוננת: "תיק מזעזע ורווי אלימות" 4. חיים אתגר - איש של צדק ואמת לכאורה מנסה לצייר תמונה של סופר מן אך בפועל הוא משתף פעולה עם קשת 12 והמנחים החשודים שלה בעבירות מין כך לדוגמא, חיים אתגר - "מנחה התכנית 'חשיפה' המריא לבודפשט כדי לאתר את סוכן העל החשוד ב-26 מקרים של עבירות מין עליהן הוגשו תלונות למשטרה שמחייבת אותו להגיע לחקירה ומשהתגלה לאנשי בית חב"ד בבירת הונגריה על מעלליו, הוא סולק והתבשר כי אינו רצוי שם" כך נראה שחיים אתגר צד במלוא העוצמה צד את שי אביטל, אך את גל אוחובסקי על פי החשד ששולח ידיים למכנסיים של אנשים זה לא מעניין את חיים אתגר הצדיק, למה תשאלו? כי פה חיים אתגר וגל אוחובסקי עובדים באותה קשת 12, מאקו, יצאת צדיק הכל של קשת 12. למה חי
    סגור
  • 3.
    בחייך
    רועי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיים בחייך לא עכשיו עזוב את זה נעמת זה גוף מושחת שמנצל הון שלטון של הבחנה תקנת בחסות בירוקרטיה של מדינה מה ההבדל בין חרדים לערבים למסיימי בגרות מלאה. הון שלטון בחסות מוסדות להשכלה גבוהה. ד.נ א של העיניים הצבעוניות.
    סגור
  • 2.
    מישהו דוחה את הקץ,הקץ מעבר לפינה. (ל"ת)
    רוקי 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תמוהה
    Nonconcept 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הבאתם רק חלק מהתגובה של הרב מבית חבד?
    סגור