משפט

שי אביטל חוזר לארץ? המשטרה זימנה את הסוכן לחקירה

אחרי שברח מהארץ בעקבות פרסום התחקירים נגדו בקשת 12 וברשת 13, סוכן הדוגמניות שי אביטל זומן לחקירה במשטרה אחרי שנאספו נגדו עשרות תלונות
מערכת ice | 
שי אביטל ותחנת משטרה (צילום צילום מסך חדשות 12 וטוויטר גיא לרר)
לפני חודשיים עולם הבידור חווה טלטלה כשאחד מסוכני הדוגמניות המוכר בתעשייה, שי אביטל, זכה לעמוד במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. גיא לרר ואמיר שואן בתכנית הצינור פירסמו לראשונה אודות מספר תלונות שהגיעו למערכת ובהן תיאורים של מקרי הטרדה וסחיטה מינית שנהג לעשות אביטל במיוצגותיו.
במקביל פורסם תחקיר דומה בקשת 12 אותו חשף חיים אתגר בתוכנית חשיפה והביא את עדותה המלאה והמצולמת של הדוגמנית לין פאר. בעקבות פרסום שני התחקירים החלה סאגה שלמה של הגשות תלונה למשטרה בעניין פגיעות נוספות של מיוצגות שי אביטל. הסיפור עלה עוד לכותרות כשגל גברעם סיפרה על חוויה דומה מצד הסוכן ועל טיפול לקוי ומזלזל של המשטרה בתלונתה.
אביטל עצמו יצא מהארץ עם פרסום התחקירים. בעקבות הביקורת על המשטרה חיים אתגר פירסם כי בימ"ר מרכז של משטרת ישראל הוקם צוות חקירה מיוחד לטיפול במתלוננות נגד שי אביטל. ההודעה של אתגר הגיעה 24 שעות בלבד אחרי פרסום תחקיר חשיפה בקשת, בו נחשפו המקרים הקשים של הטרדות ופגיעות מיניות שנעשו על ידי אביטל לכאורה נגד נערות ונשים שהגיעו לסוכנות הדוגמנות שלו למטרות מקצועיות.
אתגר, וכמו כן לרר וצוותי תוכניות התחקירים שלהם ליוו 26 מתלוננות להגשת תלונה בתחנת המשטרה, וכאמור, הבוקר קיבל שי אביטל הוראה ממשטרת ישראל לשוב ארצה לצורך חקירתו בפרשה, וזאת בעקבות מצבור העדויות שנאספו נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה