מדדים ומחקרים

איך נטלי דדון מצאה את עצמה ליד מפקד כלא גלבוע?

הדוגמנית שהגיעה אתמול לכנסת סיימה את היום לצד שני אנשים שמן הסתם לא ציפתה להכיר אי פעם – ואיך קשורה לידה של ילד חדש לעניין? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
החלק הראשון מתוך פרק הסיום של העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12 ניצחה לא רק בטבלת הרייטינג היומית של יום שלישי, אלא גם בטבלת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל אתמול (ד').
 
הניצחון של ריאל מדריד בתוצאה 0:3 על שריף טירספול הביא אותה למקום השני, ביום שבו כדורגל היווה עוגן מרכזי של עניין: ליברפול, שניצחה את פורטו 0:2, נמצאת במקום השישי; צ'לסי הגיעה למקום השביעי לאחר שהביסה 0:4 את יובנטוס, שנמצאת במקום ה-15; וברצלונה, שיצאה בתיקו 0 מול בנפיקה ומנהלת מו"מ מול באזל על החלוץ ארתור קבראל, במקום העשירי.
נטלי דדון, שהגיעה שלשום לכנסת להשתתף בדיון מיוחד לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים ולאחר שחשה ברע נצאה חסרת הכרה בשירותי הכנסת, נמצאת במקום השלישי.
אחריה, במקום הרביעי, נמצא החיפוש אחר מפקד כלא גלבוע, גנ"מ פרדי בן שטרית, שמעיד זה היום השני ברצף בוועדת החקירה על הפרשה המזעזעת של סרסור הסוהרות לאסירים הבטחוניים.
במקום החמישי נמצא איש העסקים טדי שגיא, שחובק השבוע ילד שביעי.
אביר קארה, סגן השר במשרד ראש הממשלה שהסתבך בחקירה פלילית בעקבות הצבעה כפולה במליאה, נמצא במקום השמיני.
ובמקום התשיעי נמצאת קוריאה הצפונית, שדנה למוות אדם שכל חטאו היה הפצה של הסדרה הפופולארית בעולם, "משחק הדיונון" הדרום-קוריאנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה