תקשורת ומדיה

גנץ בריאיון לערוץ 14: האם התערב בהדחת ברדוגו מגל"צ?

ערוץ 14 ראיין לראשונה שר מהקואליציה, שר הביטחון בני גנץ שנחשב לחוליה הבעייתית בקואליציה. מהם התנאים שהכריז שבהם יישאר בממשלה?
מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
שר הביטחון בני גנץ העניק היום ריאיון בערוץ 14 עם מגישת המהדורה המרכזית מגי טביבי. גנץ דיבר על גל הפיגועים האחרון, הסכם הגרעין עם איראן, המצב בקואליציה ופרשת הדחת המגיש יעקב ברדוגו מגלי צה"ל.
המגישה טביבי אמרה לו שזה לא סוד כי גנץ לא נמצא ביחסים טובים עם שר החוץ יאיר לפיד, ונחשב לחוליה הבעייתית בקואליציה. בנוסף, שאלה האם יצטרף להקמת ממשלה חלופית בראשות נתניהו בכנסת הנוכחית. גנץ ענה כי מה שמניע אותו היא אחדות עם ישראל, ונתניהו "החמיץ את ההזדמנות לאחדות בזמן שהלכנו יחד". בנוגע לממשלה הנוכחית אמר "אני אמשיך להיות חלק מהממשלה הזאתי כל עוד היא תמשיך להיות ממלכתית ותפעל לטובת כל אזרחי ישראל."
על החיבור למפלגות החרדיות אמר גנץ: "אני שמח על כך שמפלגת כחול לבן מכבדת את המסורת ומצליחה ליצור קשר עם כל חלקי החברה הישראלית." טביבי שאלה אותו האם זה אומר שהוא לא פוסל אופציות אחרות. "אני לא פוסל שום אופציה אף פעם" סיכם גנץ.  
 
בנוגע לפרשת הדחת המגיש יעקב ברדוגו מתוכנית הצהריים שלו בגלי צה"ל, אמר גנץ כי הוא לא היה מעורב, ובכלל הוא לא מתערב בשום שבר הנעשה בתחנה, חוץ מלהקפיד שחיילים לא יעסקו בעניינים פוליטיים. "מעבר לכך אין לי שום התערבות, לא בתכנים ולא באנשים" אמר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זקוק לפסיכיאטר
    מלך 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לראיין אותו הוא סתם אידיוט שמאלני שלא שווה כלום.
    סגור