תקשורת ומדיה

לפיד משתלח בבן גביר: "רוצה לרצוח את הרבין הבא"

שר האוצר נשא דברים בכנס ביום הדמוקרטיה באוניברסיטת רייכמן ותקף את ח"כ מהציונות הדתית: "השמאל הקיצוני מדבר על נערי גבעות שרוצים להקים מדינה הלכה משיחית, ולרצוח את רבין הבא, בן גביר עונה על חלק מהתיאור הזה", בן גביר הגיב: "תסיר את החסינות ונלך לבית משפט"
מערכת ice |  8
יאיר לפיד, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
יאיר לפיד משתלח באיתמר בן גביר. שר החוץ נאם הבוקר (רביעי) ביום הדמוקרטיה "זמן לעצב את המחר" של בית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה יחד עם אגודת הסטודנטים והמכון לחירות ואחריות באוניברסיטת רייכמן, ותקף את ח"כ מהציונות הדתית, עו"ד איתמר בן גביר. 
"השמאל הקיצוני מדבר על ישראל כמדינה שנשלטת בידי ימין קיצוני, בו כולם נערי גבעות שרוצים להקים מדינה הלכה משיחית, ולרצוח את רבין הבא" אמר לפיד, והוסיף עקיצה לעברו של ח"כ מהציונות הדתית:  "איתמר בן גביר אולי עונה לחלק מהתיאור הזה אבל כמה כאלה יש? הרבה יותר קל להתווכח עם המטורפים מאשר עם אנשים הגונים ונבונים שחושבים אחרת מאיתנו". 
 
לפיד המשיך: "בעולם מתוקן, החרדים היו צריכים להתגייס בגיל 18 כמו כולם, אנחנו חיים בעולם לא מתוקן. צריך לפשר. רובו המוחלט של אזרחי ישראל מאמין בחיים משותפים. המרכז מציע דמוקרטיה שהיא לא קטטה, אלא מערכת הפעלה. לנו יש עיקרון של הרבה שנים, ציניקנים לא בנו קומה מעולם״.
מנגד, איתמר בן גביר לא נשאר חייב והגיב בחשבון הטוויטר שלו: "יאיר לפיד שלום לך! אם אתה באמת מאמין בדברים שלך, בוא תסיר את החסינות ונלך יחד לבית משפט. נראה אותך גיבור גדול עומד מאחורי הדברים שלך ומוכיח אותם".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לפידיוט דומה לחזיר כמו אבא שלו הנאצי (ל"ת)
    מיכה 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    לפיד שלום, הנגב איננו, אדמות הגליל נסחטות מהחקלאים איכה
    איתן הקיבוצניק השורש 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק פינת בוגרשוב אבן גבירול נותרה לעם ישראל כך בודדה מין סיגון קטנטנה ורק כמה מתנחלים שרוצים ליצור חגורה קטנטנה סביב נתג וגוש דן ששר החוץ היקר שלנו יוכל להמריא בבטחה זה מה שמדיר שינה מעינך איכה????
    סגור
  • 5.
    פורים עבר ולפיד ממשיך להתחפש להמן צורר היהודים הדתים (ל"ת)
    איתן 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הייתה כתבה מבוססת עובדות כי לפיד ניזון משנאה
    דוד מהשרון 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    https://www.maariv.co.il/journalists/Article-877144 יאיר לפיד לא באמת מוטרד מהשנאה והקיטוב, הוא חי מהם מול הניסיון הציני של לפיד לזייף זעזוע מההסתה ומהשנאה ומהשיח האלים, צריך להזכיר שמדובר בפוליטיקאי שכל ישותו הפוליטית מתחילה ונגמרת בניסיונות לסמן אויבים. מהחרדים, דרך המתנחלים, ועד לביביסטים קלמן ליבסקינד 13/11/2021
    סגור
  • 3.
    אדם חלול ומתנשא
    משה 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מר לפיד. אני מתחלחל מהמחשבה שאתה אמור להיות רה"מ עוד שנה וחצי...הבעיה היא לא בן גביר.אתה,מר לפיד- בצורת חשיבתך החלולה,הנבובה והמתנשאת מהווה את הבעיה.אתה גם לא מודע לכך וחושב שאתה הכי חכם מכולם ובפועל זה בדיוק ההיפך!!!!
    סגור
  • 2.
    כמו האבא כמו הבן...
    רם 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אותו הדרעק.
    סגור
  • הלוואי הבן נהנתן שעינו בפינת בוגרשוב צומת ירקונים.
    איתן הקיבוצניק השורש 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנגב והגליל נסחטים בכוח הפרוטקשן אדמות ננטשות ובעליהם מוכרים לערבים לאחר שנותרו ללא כל ומתנחלים יקרים שרוצים ליצור חגורה קטנטנה סביב נתבג כדי ששר החוץ של מדינת ישראל איש רב פעלים ידען גדול ומרשים יוכל לצחצח את לשונו מול אחרוני גואלי הארץ איכה
    סגור
  • 1.
    התור להסרת החסינות
    ח״ן 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש תור ארוך יותר של הממתינים לאידיוטמר בן אוויר שיסיר את חסינותו כדי לתבוע אותו!
    סגור