תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד חדשות 13: "לא התייצבו להגן"

הפרשן של חדשות 12 יצא למתקפה נגד המהדורה בערוץ המתחרה: "כאשר איימו ברצח על אבישי בן חיים, מערכת חדשות 13 דרשה ממנו הוכחות לאמיתות הסרטון ואיש מחבריו לא התייצב להגנתו. כעת הם עסוקים בבדיקת עובדות לספרו המשובח", ומה חשב אלדד יניב?
מערכת ice |  4
עמית סגל וחדשות 13 (צילום פלאש 90 וצילום מסך טוויטר)

אחרי הגינויים שהוציאו בארגון העיתונאים ובחדשות 13 להתקפות שעובר לכאורה העיתונאי וכתב המשפט אביעד גליקמן, דווקא למתחרה מחדשות 12 עמית סגל היה מה להגיד על אותם גינויים.


סגל כתב בעקיצה ברורה על ההודעה של חדשות 13: "אגב, כאשר איימו ברצח על אבישי בן חיים, מערכת חדשות 13 דרשה ממנו הוכחות לאמיתות הסרטון ואיש מחבריו לא התייצב להגנתו. כעת הם עסוקים בבדיקת עובדות לספרו המשובח".
 

גם פעיל המחאה החברתי אלדד יניב הוסיף התקפה משלו על הנוגעים בנושא: "בלווטניק ושות׳. במקום לצייץ ידי חובה בטוויטר: שימו על אביעד ומשפחתו אבטחה". ציוץ זה זכה ללא מעט תמיכה בתגובות.
 
בן חיים עצמו כתב בנושא זה: "מגנה בחריפות ושולח וחיבוק לאביעד גליקמן. (ותבוא כבר לקחת עותק של הספר, כפרה עליך. שילמדו איך רבים ומתפלמסים בצורה מכבדת ומכובדת כמו בינינו)".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אב"ח
    ראובן.ס 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגל הביביסט מגן על הביביסט הפלגן והשקרן.
    סגור
  • מי שמצביע על ההגמוניה האשכנזית המדכאת נקרא פלגן (ל"ת)
    ערן 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    גליקמן מזמן לא
    חיים 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עיתונאי הוא גם פרשן גם שופט ובעיקר מחכה את אברמוביץ ורינה מצליח הם פשוט נלחמים בינהם מי שונא יותר את נתניהו ולא מעניין אותם מה חושב רוב העם וכל הזמן מנסים ללא הצלחה לשנות את דעת הרוב
    סגור
  • 1.
    אסור לאיים
    שש 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אך אביעד גליקמן מדברר את הפרקליטות לא בודק מידעים ומלגלג כאשר מופיעים ממצאים שתומכים בנתניהו ומיד מחפש רעיונות לסתור את המידע תפקידו לדווח אמת ולא להיות השופט
    סגור