רכב

כתבת חדשות 13 עברה טסט: "ברוכה הבאה לפקקים"

אחרי עשרות שנים שנסעה בתחבורה הציבורית, אפרת פינקל כתבת חיפה והסביבה במערכת החדשות, עברה את הטסט לנהיגה ותוכל בקרוב לנסוע ברכב פרטי "נפרדת בשמחה לא מהולה בשום עצב מפיד תחב״צ שהסב לי סבל מרובה קרוב ל-30 שנה"
מערכת ice | 
אפרת פינקל (צילום צילום מסך כאן 11)

יום שמח במיוחד לכתבת חדשות 13 בחיפה והאזור, אפרת פינקל, שאחרי עשרות שנים שנסעה בתחבורה הציבורית, תוכל בקרוב להתחיל לנהוג בעצמה, זאת לאחר שעברה טסט בהצלחה ולאחר שתסיים את תקופת הליווי, תוכל לעשות הכל בעצמה.

פינקל כתבה בטוויטר שלה: "ברייקינג ניוז דרמה בחיפה ופרסום ראשון: נפרדת בשמחה לא מהולה בשום עצב מפיד תחב״צ שהסב לי סבל מרובה קרוב ל-30 שנה (מעגלת למעלה בשביל האימפקט) בברכת תנחומים לכל מי שעדיין מתמודד עם האימה שליוותה אותי בתקופה האחרונה של לימודי הנהיגה ועם התחב״צ האיום העומד לרשותנו".
 

בהודעה שקיבלה למכשיר הנייד שלה, נכתב: "אפרת פינקל, עברה בהצלחה בחינה מעשית בנהיגה. מחר תוכלי לקבל היתר נהיגה באתר הממשלתי, בעמדות השירות או בסניפי דואר ישראל".
 
מנהל הדיגיטל בחדשות 13 רון נוטקין בירך: "קודם כל מברוק. רק אומר שנהיגה מלווה בפקקים. אז אולי לא תצטרכי להתעסק עם תחבורה ציבורית כושלת, אבל ברוכה הבאה לעמידה בפקקים. זה כיף

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה