מינויים

ד"ר דוד מוסינזון מונה לסמנכ"ל הרפואה של רשת ביקורופא

לאחר עשור של עבודה בקופ"ח מאוחדת, בה שימש כסמנכ"ל הרפואה של הארגון, מוסינזון מונה לסמנכ"ל. אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל רשת מרפאות ביקורופא: "מביא עמו ניסיון נרחב בעולם הרפואה ובניהול מערכי רפואה ועובדים"
מערכת ice |  1
דוד מוסינזון (צילום יחצ)
רשת מרפאות ביקורופא, הודיעה היום (שלישי), על מינוי ד"ר דוד (דודי) מוסינזון  לסמנכ"ל הרפואה של החברה.
ד"ר מוסינזון מתגורר בגן חיים, בוגר לימודי דוקטור לרפואה D.M בהצטיינות ובוגר תואר שני בניהול מערכות בריאות מטעם אונ' בן-גוריון בנגב. מומחה לרפואה פנימית משנת 1994. ד"ר מוסינזון מגיע לביקורופא לאחר עשור של עבודה בקופ"ח מאוחדת, בה שימש כסמנכ"ל הרפואה של הארגון.

במסגרת תפקידו, ניהל כ-3,500 רופאים בפריסה ארצית ומערך של כ-1,000 אחיות. כמו-כן, יזם והוביל הקמה של אגפים ומוקדים חדשים, יזם והקים את המודל החדשני בארץ ובעולם של רפואה היברידית. עבד במכבי שירותי בריאות כ-18 שנים, שם שימש כמנהל אגף לרפואה שניונית וכמנהל רפואי מחוזי.
במסגרת תפקידו, הקים לראשונה בארץ, רשת מוקדים לרפואה דחופה של רופאים ואחיות. בשירותו הצבאי שימש כמפקד קורס בבי"ס למודיעין ביח' 8200. החל את עבודתו בארגוננו בתאריך 2022.5.1 ויחליף את ד"ר גור בתפקידו.
אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל רשת מרפאות ביקורופא: "אנו שמחים על הצטרפותו של ד"ר דוד למשפחת ביקורופא, דוד מביא עמו ניסיון נרחב בעולם הרפואה ובניהול מערכי רפואה ועובדים. אנו מאמינים שדוד יהווה חלק משמעותי בהתפתחות ושימור המותג של רשת מרפאות ביקורופא בפריסתה הארצית בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם
    רופא מאוחדת 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורופא עם חזון
    סגור