מינויים

חלי טל מונתה למנהלת משאבי אנוש של קופ"ח מאוחדת במחוז ירושלים

טל, הנחשבת למומחית ולאחת המובילות בתחום משאבי האנוש בישראל, הינה בעלת ניסיון ומוניטין של כ-25 שנה בניהול מערכות משאבי אנוש בחברות עסקיות גדולות ובשלטון המקומי, כעת היא נכנסת לתפקיד חדש
כפיר אדר |  1
חלי טל (צילום פרטי)

הנהלת קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים בראשותו של מנהל המחוז עופר משולם, מינתה את חלי טל למנהלת משאבי אנוש של מאוחדת בירושלים והסביבה. טל (46), תושבת מודיעין, הנחשבת למומחית ולאחת המובילות בתחום משאבי האנוש בישראל, הינה בעלת ניסיון ומוניטין של כ-25 שנה בניהול מערכות משאבי אנוש בחברות עסקיות גדולות ובשלטון המקומי. 

בין תפקידי הניהול המרכזיים בהם כיהנה טל לאורך הקריירה המקצועית: מנהלת אגף משאבי אנוש, הדרכה ושכר בעיריית מודיעין, מנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית נס ציונה וכן במועצה האזורית שומרון. טל, שימשה גם כמנכ"לית הארצית של איגוד מנהלי משאבי האנוש ברשויות.
במגזר הפרטי, ניהלה טל את אגף משאבי אנוש של חברת התקשורת פרטנר במשך 7 שנים, אותו הובילה להצטיינות בתחום ההון האנושי ולזכייה בפרסי שירות ומצוינות בניהול ושירות. בנוסף, היא ניהלה גם את תחום משאבי האנוש של רשת מרפאות ארצית ועמדה בראש חברת השמה "מאגרי אנוש" ,בעלת סניפים ברחבי הארץ. כמו-כן, שימשה טל כיועצת לקידום מעמד האישה וכממונה על מניעת הטרדות  מיניות בשלטון המקומי.
קופת חולים מאוחדת מונה כ-530 אלף מבוטחים בירושלים והסביבה ומהווה את המחוז הגדול ביותר של הקופה בארץ. לקופה פריסה של כ-300 נקודות שירות וכ-1100 רופאים ורופאות ומאות אנשי מקצועות הבריאות במחוז ירושלים. יצוין כי, קופת החולים מאוחדת מחזיקה בבעלותה גם את בית החולים משגב לדך ,שעבר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי ומהווה עוגן מרכזי לקידום הרפואה הציבורית בירושלים והסביבה.
טל מסרה: "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת מאוחדת ובפרט למחוז ירושלים, המחוז הגדול ביותר של הקופה בארץ ובו כ-3,000 עובדים ועובדות, העוסקים בקשת רחבה של מקצועות הרפואה והבריאות ובמערך התומך של הרפואה הקהילתית של מאוחדת. אני מאמינה שמשאבי אנוש הוא הלב הפועם של כל ארגון, היוצר את ה-DNA והרקמה האנושית הארגונית ותפקידו להזרים את ערכי הליבה עד אחרון העובדים, למימוש היכולות האישיות, המקצועיות והארגוניות כאחד".
"עם כניסתי לתפקיד מצאתי כאן צוותים מקצועיים, מסורים ומחויבים בכל אחד מתחומי העיסוק של הקופה. כאמונה על ניהול המשאב האנושי של מאוחדת במחוז ירושלים אפעל עם הנהלת המחוז ליצירת סביבת עבודה המדגישה את טיפוח ההון האנושי, מצוינות, איכות, שירות והישגיות שיובילו את תהליך הצמיחה והפיתוח המואץ של מאוחדת בירושלים והסביבה לטובת מאות אלפי לקוחותינו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה סקופ!
    וואו 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם שמעון בלולו מפלאפל ציון בגדרה, שנחשב לאחד המומחים הגדולים בישראל בהכנת טחינה עם עשבי תיבול, מונה להיות אחראי על עמדת החמוצים בדוכן. הוא מסר בתגובה שהוא ממש מתרגש מהמעמד ומקווה שההישג הזה יביא עוד קידומי קריירה משמעותיים בענף הפלאפל
    סגור