מינויים

חברת הסייבר שמאתרת חולשות אבטחה במינוי כפול ומפתיע

חברת Panorays מתרחבת עם מינוי שני סמנכ"לים חדשים. ומה כולל הרזומה שלהם?
מערכת ice | 
לנה וטמכר (צילום רמי זרנגר)
חברת הסייבר Panorays מתרחבת עם מינוי שני סמנכ"לים חדשים. לנה וטמכר מונתה ל-Global VP People. היא תוביל את אסטרטגיית משאבי אנוש של החברה ברחבי העולם ותסייע להנהלת החברה להכין תשתיות ותהליכים ארגוניים לצמיחה הגלובלית מואצת. לנה בעלת ניסיון רב בניהול משאבי אנוש גלובליים בתחום ההייטק עם התמחות בעולמות של סייבר סקיוריטי, בין השאר בחברות Cynet, illusive networks ובחטיבת הסקיוריטי של EMC/ Dell . היא בוגרת ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בניהול משאבי אנוש ויעוץ ארגוני מאוניברסיטת תל אביב.
גלעד פרידמן מונה ל-VP Global Channels ויוביל את תהליך ההתרחבות העולמית של פנורייז באמצעות בניית שותפויות. הוא שימש עד כה סמנכ"ל שותפים בחברת WalkMe וניהל את פריסת החברה בשוק היפני. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל תפעול ב-SwitchBee וקודם לכן, מנכ"ל Dassault Systems Israel. גלעד בוגר תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה של אוניברסיטת בר-אילן ובוגר תואר שני במסלול ה- EXECUTIVE במנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב.
 
"אני מתרגש מאוד ומברך על הצטרפותם להנהלת החברה של לנה וגלעד, שני אנשי מקצוע מעולים כל אחד בתחומו," אמר מתן אור- אל, מייסד שותף ומנכ"ל של פנורייז, "צמיחה כמו שלנו מחייבת נוכחות של מנהיגים חזקים ואני מצפה להרגיש את ההשפעה והתרומה של לנה וגלעד בקרוב.
פנורייז מפתחת פלטפורמה לאיתור וניהול חולשות אבטחה בשרשרת אספקה של ארגונים בצורה קלה ואוטומטית. היא נותנת מענה לאחת מנקודות החולשה של ארגונים, שהתוקפים מתקשים לחדור אליהם בצורה ישירה ולכן הם עושים זאת באמצעות ספקים של אותן חברות. שיטה זו הפכה לנפוצה בשנים האחרונות והניעה כמה מהתקפות הסייבר הגלובליות הרחבות ביותר.
 
הטכנולוגיה החדשנית של Panorays מטפלת באתגר זה ומבטיחה שחברות יעבדו בצורה חלקה עם הספקים שלה, כדי למזער את סיכוני האבטחה. המוצר של החברה פועל באופן אוטומטי, מקיף וקל לשימוש, המנהל את כל התהליך. החל מאיתור סיכון קיים מבדיקה ראשונית של ספק ועד מעקב רציף אחר ספקים קיימים. כך ארגונים מסוגלים להעריך האם הקשר העסקי החיצוני מסכן אותם. בנוסף תקשורת קלה בין חברות וספקים בנושא הסייבר, מאפשרת לתקן בקלות את בעיות האבטחה ולשמור על הארגונים במשק מוגנים יותר.
החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי מתן אור-אל (מנכ”ל), מאיר ענתר (COO) ודמי בן-ארי (CTO) וגייסה 62 מיליון דולר מאז הקמתה בהובלת קרן הצמיחה Greenfield Partners ובהשתתפות ,Aleph, OAK, BlueRed Partners , StepStone Group,  Moneta     VC  , עמיחי שולמן, מייסד לשעבר של אימפרבה וליין בס, לשעבר מנכל של פאלו אלטו נטוורקס. החברה מעסיקה כיום 120 עובדים במשרדים בתל אביב ובניו יורק וחלקם במקומות נוספים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה