תקשורת ומדיה

אביה של החיילת שנרצחה במתקפה: "ביזה את חללי צה"ל"

הרצל חג'אג', שבתו שיר ז"ל נרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים, תקף את ראש עיריית רמה"ב, אבי גרובר, על החלטתו לארח את מנסור עבאס בבית יד לבנים בעיר: ""ראש העירייה ביזה את חללי צה"ל ואת זכר יקירנו. זו אצבע בעין, עבאס לא השתנה, הוא תומך מחבלים מוצהר"
מערכת ice |  1
מנסור עבאס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בינואר 2017 ירד המסך על חייה של משפחת חג'אג' ממעלה אדומים. אחרי שעות ארוכות של חרדות וחוסר אונים נודע להרצל, מירב ובנותיהם, שביתם החיילת, שיר, עמדה בלב פיגוע הדריסה בארמון הנציב ונהרגה.
יחד עם שיר ח'גאג' ז"ל, הלכו לעולמם עוד שלושה מחבריה הטובים שעמדו לצידה: שירה צור ז"ל, יעל יקותיאל ז"ל וארז אורבך ז"ל. היום (ראשון) הרצל חג'אג', אבי של שיר ז"ל, התראיין בתכנית של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM ותקף את ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר.
הרצל חג'אג', שבתו סגן שיר חג'אג' ז"ל נרצחה כאמור בפיגוע הדריסה, זועם על ההחלטה לארח את מנסור עבאס בבית יד לבנים ברמה"ש: "ראש העירייה ביזה את חללי צה"ל ואת זכר יקירנו. זו אצבע בעין, עבאס לא השתנה, הוא תומך מחבלים מוצהר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היקר והאהוב, נפלת על אוזניים ערלות, האיש נלחם נגד ישיבה
    יואבי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נלחם בישיבת ההסדר וניסה לפנות אותה מספר פעמים אחרי עשור שהיא קיימת, לא מזיז לו הכאב שלכם אחרי שמנסור מסרב לגנות רצח של חיילים ואזרחים בירושלים, ביהודים שמשרתים בצהל ולומדים תורה הוא נלחם, ותומכי טרור הוא מכבד במקום הכי חשוב שיש. אנא אל תפתח ממנו צפיות. שולח לך חיבוק חם מכל הלב ובטוח ששיר גאה בכם כהורים. בבניין הארץ תונוחמו.
    סגור