משפט

חמאס תשלם? משפחת לוחם הימ"מ שנרצח תובעת סכום אסטרונומי

בני משפחתו של לוחם ימ"מ פסקל אברהמי ז"ל, שנרצח בהיותו בן 49, תובעים מארגון הטרור חמאס סכום עצום על סך 60 מיליון שקל, כך על פי ישראל היום. מגיש העתירה, עו"ד יקי רנד: "הפסיקה בישראל הכירה בסמכותו של ביהמ"ש בישראל לפסוק פיצויים עונשיים במקרה כמו זה שלפנינו, כאשר העוולה בוצעה בכוונה או בזדון
מערכת ice |  3
בית משפט (צילום freepik)
בני משפחתו של פסקל אברהמי ז"ל, לוחם הימ"מ שנרצח בהיותו בן 49, תובעים מארגון הטרור חמאס 60 מיליון שקל, כך על פי ישראל היום. אברהמי נהרג בשנת 2011 מירי מחבלים מגבול ישראל-מצרים כחלק מאירועי מתקפת הטרור בדרום בזמן שאבטח כוחות סילוק פצצות שעבדו בזירה.
 
משפחתו הלוחם הגישה בשבוע שעבר, ביום חמישי, תביעת כספית על סך 60 מיליון שקל נגד חמאס. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי עו"ד יקי רנד, מומחה ללוחמה משפטית בטרור, אמר: "התביעה היא חלק ממערכה כנגד מחבלים, ארגוני הטרור וכל מי שמעניק להם תמיכה, מתוך התפיסה כי הכסף הוא תשתית לטרוריסטים".
 
לדבריו: "הפסיקה בישראל הכירה בסמכותו של ביהמ"ש בישראל לפסוק פיצויים עונשיים במקרה כמו זה שלפנינו, כאשר העוולה בוצעה בכוונה או בזדון", נכתב בכתב התביעה. "התנהגות הנתבע הייתה זדונית ומכוונת".
:"הנתבע עשה פעולותיו אך ורק במטרה אחת: לרצוח ולחבל. הואיל והתנהגות הנתבע כולה הייתה נפשעת, זדונית ומכוונת, מתבקש כבוד בית המשפט לפסוק לתובעים פיצויים עונשיים ו/או הרתעתיים ו/או לדוגמה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חמאס
    מאיר 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין שבגץ יבטל את התביעה נגד החמאס הרי כל החברים בבית הבונים החופשים הם נגד ישראל ודת היהודית
    סגור
  • 2.
    החמאס גובה מיסים מעלובי החיים.
    הבורר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אצלכם גובים מס על כל מה שזז.תמצאו מוצר אחד .נדל"ן .קונדומים .מזון ,דלק .כל מה שהמנוולים יכולים לשלוח יד הם הם שולחים יד
    סגור
  • 1.
    חאמאס
    שמ 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ישלם.מה נעשה לו?ממילא המימשל מעביר לו כסף תמיכה בטירור כל חודש,שגם ממנו גוזר החמס חמיסה מכל דולר שעובר לבילסטיזים שחייהם נתונים לחמס מידי החמס.
    סגור