רכילות עסקית

עומרי כספי עולה מדרגה במאבק בטרור, זה הצעד שיעשה

כדורסלן העבר, שמרבה להתבטא לאחרונה בכל הקשור למדיניות ההרתעה של המדינה כנגד הטרור ("עונש מוות למחבלים"), הודיע כי ישתתף במצעד הדגלים שייערך בירושלים במוצאי שבת
מערכת ice |  2
עומרי כספי (צילום פלאש 90)
בתקופה האחרונה עושה רושם שעומרי כספי לקח על עצמו את המאבק להגברת ההרתעה של מדינת ישראל כנגד הטרור. כדורסלן העבר, שלא חושש להתבטא לאחרונה באשר לאופן הטיפול הנחוץ לטענתו במחבלים, הגדיל לעשות כשהודיע כי יגיע למצעד הדגלים לרגל יום ירושלים.
בשבוע שעבר התראיין כספי לנדב צנציפר בידיעות אחרונות, כאשר גם באותו ראיון התייחס בצורה נרחבת למצב הביטחוני, כשאף טען כי הוא "לא פחות ימני מאיתמר בן גביר". בתגובה, כתב יו"ר עוצמה יהודית בחשבון הטוויטר שלו: "שמח שיש מי שעוקף אותי מימין. כל מי שחי במדינת ישראל ורואה מה שקורה פה יום יום, מבין שלפחות חלק מהפתרון חייב לכלול: עונש מוות למחבלים".
כזכור, כספי העלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי לאחר אחד הפיגועים בגל הטרור האחרון בו כתב: "עונש מוות לרוצחים. הריסת בתי המחבלים. גירוש ולקיחת האזרחות ממשפחות המחבלים. מאסר עולם לסייענים. מבצע מקיף לניקיון מנשק לא חוקי. דרך איזה ביוב תרבותי, דתי וחברתי צריך בן אנוש לעבור מהתום של הינקות ועד לרגע שבו הוא מפלצת שלוקחת גרזן ותוקעת אותו בראש של אדם חף מפשע?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח היה מגיע לבסיס לחצי שעה שותה קפה
    ספורטאי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועף לאימון..פתאום נהיה רמבו
    סגור
  • 1.
    יאללה מפלגה חדשה. עומרי ושיקלי... (ל"ת)
    מירר 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור