עסקי ספורט

עומרי כספי תוקף: "אין הבדל בין הערבים בממשלה לעודה"

כוכב מכבי ת"א והישראלי הראשון ב-NBA נגד רע"מ: "דעותיהם הם בדיוק כדעותיו של איימן עודה, אך הם מסתירים את זה, כותבים אל היהודים בעברית ובערבית מדברים אחרת לחלוטין. כמשל הרבי ל-חץ וקשת"
מערכת ice |  1
עומרי כספי (צילום פלאש 90)
עומרי כספי, כוכב הכדורסל לשעבר שהיה לישראלי הראשון ב-NBA, שהתבטא לאחרונה לא מעט פעמים על הטרור הרצחני, ממשיך להביע דעה נחרצת לגבי ההנהגה הערבית בישראל ובמיוחד נגד ראש הרשימה המשותפת איימן עודה על דבריו הקוראים לשוטרים ערבים לעזוב את המשטרה.
כספי כתב: "אני רוצה לשלוח מסר חד וחלק - להשבית ״אויב ומתנקם״ ודומה הדבר לחרב מול חץ וקשת, איימן עודה אומר בפירוש מה היה רוצה לעשות - אויב. כמשל הרבי - נלחם בחרב. רואים אותו מולנו".
עוד הוסיף: "מתנקם לעומת זאת, אלו הם חברי הממשלה הערבים כמנסור עבאס ושות׳. דעותיהם הם בדיוק כדעותיו של איימן עודה, אך הם מסתירים את זה, כותבים אל היהודים בעברית ובערבית מדברים אחרת לחלוטין. כמשל הרבי ל-חץ וקשת".
 
לסיום כתב: "כביכול לא רואים את זה מגיע, מגיע בהפתעה. חשוב לדעת שאין שום הבדל בין חבריי הממשלה הערבים כיום לאיימן עודה וחברי מפלגתו מבחינת דעותיהם, חברי הממשלה מסוכנים אפילו יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רודף יח"צ
    זהבי, לא מחסמבה 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד ארוך ידים וקצר בשכל מתגזען על ערבים בתיקווה של עוד 15 דקות תהילה. אז אצלו כל הערבים רוצחים, וכל היהודים המיסכנים, רק ניטבחים יום אחרי יום ממש שואה חדשה, אז אולי נהגר לארה"ב? המדינה עם טראמפ ועם ימין רפובליקני מוטרף, דווקא יאה לכדורסלן הכושל הזה.
    סגור