עסקי ספורט

הנחמה של לברון והלייקרס? שווי קבוצות ה-NBA נחשף

על אף הכישלון המקצועי שהסתיים באי העפלה לפלייאוף, לוס אנג'לס לייקרס עדיין מוערכת ביותר מ-5 מיליארד דולר ונמצאת במקום השלישי בדירוג פורבס. וגם: שתי המוליכות ופער עצום של יותר מ-2 מיליארד דולר בין המקום השלישי לרביעי
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
אחרי סיומה המאכזב של עונת 2021-2022 ב-NBA, שהסתיימה בכישלון קולוסלי להעפיל לפלייאוף חרף ציפיות גבוהות במיוחד מבחינת הלייקרס בציפיות גבוהות מאוד נוכח שיתוף הפעולה הנוצץ בין לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני ורבים וטובים אחרים, למועדון מ-LA יש לפחות סיבה אחת לחייך.
הלייקרס אומנם נפגעו ברמה המקצועית, אך עדיין נותרו בטופ 3 מבחינת שווי המועדונים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כאשר הקבוצה מעיר המלאכים תופסת את המקום השלישי בדירוג עם שווי מוערך של 5.63 מיליארד דולר ונכללים במועדון היוקרתי של שלושה מועדונים בלבד בעלי ערך גבוה מ-5 מיליארד. 
 
שני המועדונים שמקדימים את הלייקרס ברשימה מאכזבים אף יותר ברמה המקצועית בשנים האחרונות, כאשר את המקום הראשון תופסת ניו יורק ניקס עם שווי משוכלל של 6.12 מיליארד דולר, בעוד במקום השני ניצבת גולדן סטייט ווריירס של סטף קרי, אשר שווי המועדון מסן פרנסיסקו מוערך ב-6.03 מיליארד דולר. 
אגב, הפער בין שלושת המועדונים אשר תפסו את פסגת הדירוג, לבין ברוקלין נטס שמדורגת במקום הרביעי, הוא עצום ומדגיש את הפערים הכלכליים בין המועדונים ב-NBA, כאשר מדובר בפער של יותר מ-2 מיליארד דולר בין המקום השלישי, בו ניצבת הקבוצה מ-LA עם שווי של 5.63 מיליארד, לבין ברוקלין, אשר נמצאת במקום הרביעי ומוערכת ב-3.61 מיליארד בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה