תקשורת ומדיה

איימן עודה על דחיפת בן גביר: "גאה במה שעשיתי"

אחרי המפגש האלים בין ח"כ איימן עודה וח"כ איתמר בן גביר בכניסה לבית החולים קפלן, איימן עודה בהתבטאויות קשות בראיון לגל"צ, לא מוכן לחזור בו ממעשיו
מערכת ice |  3
איימן עודה, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תשעה ימים אחרי התקרית האלימה בין חבר הכנסת איימן עודה לבין ח"כ איתמר בן גביר בבית החולים קפלן, עודה התראיין הבוקר לגלי צה"ל וסירב להתנצל על העימות האלים בו הדף בידיו את ח"כ איתמר בן גביר, "לא רק שאני לא מצטער, אני גאה במה שעשיתי" אמר עודה.
בן גביר עצמו שיתף את הקטע בטוויטר שלו וצייץ, "המחבל איימן עודה בשידור בגל"צ, גאה במעשה האלימות שלו. גאה בהרמת ידיים, (העיקר הוא מדבר נגד פשיעה ואלימות במגזר). וכשנשאל אם יעשה זאת שוב, הוא אומר שכן! היכן משטרת ישראל שעד היום לא חקרה אותו? היכן אביחי מנדלבליט שנעלם מתחת לפני האדמה? הבנאדם מסוכן לציבור צריך, מייד לעצור אותו".

כזכור, בשבוע שעבר הגיע בן גביר לבקר את האסיר הפלסטיני המאושפז בקפלן בשל שביתת רעב שמקיים כבר מעל לשלושה חודשים. בעקבות כך המתין לו איימן עודה בכניסה למחלקת אשפוז לצד מנהל בית החולים שביקש מבן גביר שלא להיכנס. בין השניים התפתח ויכוח חריף ואלים שאף הגיע לידי הרמת ידיים מצידו של עודה שהדף את בן גביר בכוחניות. השניים קראו זה לעברו של השני: "מחבל", כשבן גביר עצמו זעם על עודה, "מי אתה שתגיד לי לא להיכנס? אתה מנהל בית חולים? אתה אורח פה".
בשבת שקדמה לאירוע חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת ומשלחת מהרשות הפלסטינית הגיעו לבית החולים קפלן שברחובות לביקור העציר ולתמוך במחאתו על מעצרו.
בתגובה ח''כ איתמר בן גביר, מרשימת הציונות הדתית תקף הבוקר את ביקורו של ח''כ טיבי עם המחבל העצור שובת הרעב: "המחבל אחמד טיבי הגיע לתמוך במחבל אחר, מה עוד צריך לקרות כדי שממשלת ישראל תעיף את המחבלים האלה מהכנסת"?

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה למדינה הבחור הזה (ל"ת)
    אזרח 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הערבים תמיד התגאו באלימות בפרעות לינצ'ים פוגרומים זה מה (ל"ת)
    בהחלט מייצג 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביריון כלב (ל"ת)
    חיחי 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור