תקשורת ומדיה

איימן עודה ואיתמר בן גביר בעימות אלים: "אתה מחבל"

העציר המנהלי ופעיל החמאס שמאושפז בקפלן אמור היה לזכות לביקורו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, אלא שבכניסה חיכו לו מנהל בית החולים ואיימן עודה שחסם את דרכו ובין השתיים התפתחה תקרית אלימה
מערכת ice |  2
איימן עודה, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העציר המנהלי, פעיל החמאס מוקדד אל קוואסמי נכנס ליום ה-91 של שביתת הרעב בבית החולים קפלן שברחובות במחאה על מעצרו המנהלי ושוב מתעוררת סערה בין חבר הכנסת בן גביר לח"כים הערביים שתומכים בעציר. חבר הכנסת איתמר בן גביר דיווח על כוונתו לבקר את העציר ומסר, "אגיע לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה, שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב ולראות מקרוב את הנס שאדם שלא אכל כמה חודשים ונשאר חי".
בעקבות כך המתין לו איימן עודה בכניסה למחלקת אשפוז לצד מנהל בית החולים שביקש מבן גביר שלא להיכנס. בין השניים התפתח ויכוח חריף ואלים שאף הגיע לידי הרמת ידיים מצידו של עודה שהדף את בן גביר בכוחניות. השניים קראו זה לעברו של השני: "מחבל", כשבן גביר עצמו זעם על עודה, "מי אתה שתגיד לי לא להיכנס? אתה מנהל בית חולים? אתה אורח פה".
כזכור, בשבת חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת ומשלחת מהרשות הפלסטינית הגיעו לבית החולים קפלן שברחובות לביקור העציר ולתמוך במחאתו על מעצרו.
בתגובה ח''כ איתמר בן גביר, מרשימת הציונות הדתית תקף הבוקר את ביקורו של ח''כ טיבי עם המחבל העצור שובת הרעב: "המחבל אחמד טיבי הגיע לתמוך במחבל אחר, מה עוד צריך לקרות כדי שממשלת ישראל תעיף את המחבלים האלה מהכנסת"?

הסאגה סביב ביקורי הח"כים התחילה בעקבות המקרה בו שניים מעובדי בית החולים קפלן המשתייכים לצוות הסיעודי של בית החולים, הצטלמו עם אותו עציר מנהלי מחברון השובת רעב כמחאה על מעצרו. השניים נראו אוחזים את ידו של העציר ומחייכים למצלמה. השניים וזומנו לבירור משמעתי על ידי בית החולים, שמסר שהעניין בבדיקה.
גם במקרה זה, תקף בחריפות יו''ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר את העובדים שהצטלמו עם העציר המנהלי וקרא למנהל בית החולים קפלן לפטר את שני האחים שהצטלמו וחיבקו אותו כמעשה "בלתי מתקבל על הדעת" לדבריו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כותרת מטעה! איימן עודה הוא שדחף באלימות את בן גביר. (ל"ת)
    מה זה 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איימן עודא יצא מדעתו איבד עשתנות. לכלא מיד
    נ0ל ב0ח 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסרת חסינות לאיימן עודא- תקיפה ו3 שנים בכלא.
    סגור