תקשורת ומדיה

עומרי כספי בעצה לממשלה: כך תצליחו לייצר הרתעה

כדורסלן העבר התבטא באשר לפיגוע המחריד באלעד והציע: "עונש מוות לרוצחים. הריסת בתי המחבלים. גירוש ולקיחת האזרחות ממשפחות המחבלים. מאסר עולם לסייענים"
מערכת ice |  1
עומרי כספי (צילום פלאש 90)
הפיגוע הקשה שהתרחש אמש (חמישי) באלעד, עם צאתו של יום העצמאות, בו נרצחו שלושה בני אדם, גרם לתגובות רבות בתקשורת הישראלית. מי שלא פספס את ההזדמנות להתבטא בנושא הכואב היה כדורסלן העבר, עומרי כספי, שמבחינתו, ממשלת ישראל רחוקה מלעשות הכל על מנת ליצור הרתעה בפני המחבלים.
"עונש מוות לרוצחים. הריסת בתי המחבלים" כתב כספי בסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו, "גירוש ולקיחת האזרחות ממשפחות המחבלים. מאסר עולם לסייענים. מבצע מקיף לניקיון מנשק לא חוקי. דרך איזה ביוב תרבותי, דתי וחברתי צריך בן אנוש לעבור מהתום של הינקות ועד לרגע שבו הוא מפלצת שלוקחת גרזן ותוקעת אותו בראש של אדם חף מפשע?".
כזכור, גם איל גולן התבטא בנושא וכתב בסטורי משלו: "די! נמאס! חייבים לעצור את הטרור!! אי אפשר להמשיך ככה ובטח שלא ביום 'העצמאות' שלנו. מציאות פשוט הזויה. תנחומים למשפחות ורפואה שלמה לפצועים".
 
חיים אתגר כתב: "יום העצמאות אחד החגים הכי שמחים במדינת ישראל נגמר בטרגדיה איומה. זה אסון נורא הדבר הזה. אני לא מבין גדול בתחום, אבל כל הפרשנים הביטחוניים וכל אדם בר דעת מבין שכל עוד נמשכת ההסתה מהרשות הפלסטינית, כל עוד הם ממשיכים לשלם לאסירים רוצחים ומחבלים בבתי הכלא, הביטחון שלנו ימשיך להיות הפקר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד דביל נולד. תתעסק בכדורסל (ל"ת)
    שמיל 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור