תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "הביטחון שלנו הפקר. משלמים לרוצחים ומחבלים"

חיים אתגר התייחס לפיגוע שטילטל את מדינת ישראל עם צאת החג הלאומי אתמול, והתרעם על המציאות שמדרבנת מרצחים לפגוע באזרחי ישראל, "אני לא יודע אםהמדינה מסוגלת לעשות משהו"
מערכת ice |  3
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
הפיגוע הרצחני שהתרחש אתמול בעיר אלעד, עם צאת החג הלאומי, הצטרף לשורה של פיגועים רצחניים שגבו את חייהם של 17 אזרחים. לפיגוע קדם נאום של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר שקרה לפעילי התנועה לבצע פיגועים, ובעזה חגגו הלילה את מותם של הנרצחים בפיגוע.
חיים אתגר התייחס ברילס שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו והביע התרעמות על האופן שבו מתאפשר לאוכלוסייה הפלסטינית להתנהל כך שאזרחי מדינת ישראל נמצאים בביטחון מעורער. אתגר אמר, "יום העצמאות אחד החגים הכי שמחים במדינת ישראל נגמר בטרגדיה איומה. זה אסון נורא הדבר הזה. אני לא מבין גדול בתחום, אבל כל הפרשנים הביטחוניים וכל אדם בר דעת מבין שכל עוד נמשכת ההסתה מהרשות הפלסטינית, כל עוד הם ממשיכים לשלם לאסירים רוצחים ומחבלים בבתי הכלא, הביטחון שלנו ימשיך להיות הפקר.
 
אתגר המשיך ואמר, "כל עוד סינוואר נואם ומתסיס לחסל אותנו ומדליק את הר הבית, ובמקביל פועלים מעזה יוצאים לישראל ומתדלקים את הכלכלה בעזה - אנחנו נמשיך לסבול. אני לא יודע אם הממשלה הזאת מסוגלת לעשות משהו בגלל ההרכב שלה אבל אם לא יפעלו מהר הביטחון שלנו באלעד, בתל אביב בבאר שבע, בכל מקום - ימשיך להיות הפקר".
24 שעות בדיוק לאחר תחילת חגיגת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, המדינה כולה חזרה לקרקע, עם פיגוע קשה מאוד בעיר אלעד, שם על פי ההערכות המשטרה, שני מחבלים, חמושים ברובים, סכינים וגרזן, רצחו שלושה תושבים ופצעו שלושה נוספים, כך על פי מידע ראשונה. 
 
על פי המשטרה, קיים מצוד אחרי שני מחבלים שטרם נתפסו, כאשר האירוע התרחש על פני מספר מוקדים. ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הורה לתושבי אלעד להישאר בבתים ולא לצאת. "זה הפארק המרכזי, זה אירוע לא פשוט, זו עיר של ילדים, צריך כרגע לשמור על הילדים בבתים". 
כזכור, רק לפני שבוע אירע הפיגוע האחרון באריאל, בו נהרג ויאצ'סלב גולב שעבד כמאבטח במחסום בכניסה לעיר. האירוע הזה מצטרף לשרשרת אירועים מהחודש וחצי האחרון, שהתחילו עם הפיגוע בבאר שבע, המשיכו עם הפיגועים בחדרה, בני ברק, בדיזינגוף בתל אביב וכאמור באריאל, בהם נרצחו בסך הכל 19 בני אדם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרוצחים הם שבחים לא פועלים
    יעקב בן ברוך 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מר אתגר היקר, כאבך צודק. אבל הבן: הרוצחים הם שבח"ים שמנצלים את הגדר שמעולם לא הושלמה; הפועלים כמעט כולם עמלי יום שהמציאות המורכבת מחייבת אותם לעבוד אצלנו.
    סגור
  • 2.
    לא חזקים אנחנו
    ZB 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האתגר שלנו להוקיע את השקרנים תרבות השקר מחלישה אותנו
    סגור
  • 1.
    יש לשנות התנהלות (ל"ת)
    צודק 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור