תקשורת ומדיה

פיגוע ירי באלעד, נקבע מותם של שלושה מהפצועים

פיגוע שביעי בתוך חמישה שבועות: אירוע קשה במיוחד עם צאת יום העצמאות, כאשר על פי ההערכות שני מחבלים, אחריהם עדיין נמשך המצוד, רצח שלושה תושבים ופצע ארבעה נוספים
מערכת ice |  4
פיגוע ירי תל אביב (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)

בחזרה למציאות. 24 שעות בדיוק לאחר תחילת חגיגת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, המדינה כולה חזרה לקרקע, עם פיגוע קשה מאוד בעיר אלעד, שם על פי ההערכות המשטרה, שני מחבלים, חמושים ברובים, סכינים וגרזן, רצחו שלושה תושבים ופצעו שלושה נוספים, כך על פי מידע ראשונה. 

על פי המשטרה, קיים מצוד אחרי שני מחבלים שטרם נתפסו, כאשר האירוע התרחש על פני מספר מוקדים. ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הורה לתושבי אלעד להישאר בבתים ולא לצאת. "זה הפארק המרכזי, זה אירוע לא פשוט, זו עיר של ילדים, צריך כרגע לשמור על הילדים בבתים". 
 


דובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי אמר: "אנחנו עם שבעה נפגעים באירוע הזה, זה קרה באזור השעה 20:33, אנחנו מדברים על כמה זירות באותו שטח. כוחות גדולים של משטרה ממחוז מרכז קופצים למקום, אנחנו עדיין לא יכולים להגיד בוודאות כמה חשודים היו, אבל לפי מרבית הדיווחים שקיבלנו עד עתה, שני חשודים - האחד השתמש בנשק חם, והשני השתמש בגרזן ובסכין. אני רוצה לקרוא לציבור לא להגיע לזירות השונות, לא להפריע לכוחות ההצלה, לאפשר לכל כוחות הביטחון לסרוק את האזור עד שנגיע אל החשודים. אנחנו מנהלים את המצוד גם מהאוויר באמצעות מסוק ובאמצעות מחסומים". 

כזכור, רק לפני שבוע אירע הפיגוע האחרון באריאל, בו נהרג ויאצ'סלב גולב שעבד כמאבטח במחסום בכניסה לעיר. האירוע הזה מצטרף לשרשרת אירועים מהחודש וחצי האחרון, שהתחילו עם הפיגוע בבאר שבע, המשיכו עם הפיגועים בחדרה, בני ברק, בדיזינגוף בתל אביב וכאמור באריאל, בהם נרצחו בסך הכל 19 בני אדם. 
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנוכל מפתלי בנט
    פופר 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבוגד נפתלי בנט ואשיפחה איילת שקד מכילים את ארצח בעלד בני גנץ אתא סכנה ביטחונית לא מספיק,לאחה אדם של אני רצחיים בעלד על אידים שאלחה אשיפחה איילת שקד מכילה את אאצח של 3 יהודים בעלד שקד בימקום לימצוץ לעאבס,ולתת .עודות זיאות למחבלים ולתת להם לכפרים אלא חוקים חשמל ומים אתא זונה בת של זונה חבל שה א3 שה נירצחו אלה לא איהלדים שאלחה בוגד ישראל אני מכל לשיפחה ואמוצצץ של עאבס,איילת שקד שתמותי אים כול אמישפ שאלח בתאונת דרכים
    סגור
  • 3.
    משילות עכשיו (ל"ת)
    זה הזמן נאכבה2 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בנעט
    ג׳ 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדון בנעט מה שתלקק לעבאס יותר עמוק תקבל בראש יותר חזק
    סגור
  • 1.
    בבקשה
    זיווה כהן 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני קוראת לממשלת ישראל לפתוח את עונת הצייד ולהתחיללצוד ולהרוג מחבלים, מסייעים, משפחות ותומכים שלהם לצוד ולהרוג!
    סגור