טלוויזיה

חיים אתגר נגד הקולגות: "יוצרים תחושה שצריך להתבייש"

רגע לפני שהתחיל יום העצמאות, יצא איש התקשורת במתקפה על דעות השמאל הקיצוניות שגרסו בימים האחרונים שלא להניף את הדגל, וזו הקריאה שלו לעוקבים
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
איש התקשורת חיים אתגר יצא אתמול, בערב יום העצמאות, במתקפה נגד קולגות לעולם התקשורת על אווירת בושה שהשרו לאחרונה בפוסטים שונים שהתפרסמו. אתגר קרא לעוקביו להניף את הדגל בגאווה ואף הבטיח לעוקביו שיתעדו את הרגע  לקבל זמן אוויר באינסטגרם שלו.
אתגר פרסם סרטון רילס בפוסט ובסטורי שלו ובו אמר, "בימים האחרונים ראיתי שהתפרסמו לא מעט כתבות ופוסטים ובאמצעי התקשורת על זה שלא נעים להניף את הדגל, שצריך להימנע כי הוא מייצג הרבה דברים רעים. אני אישית מאוד אוהב את הדגל ומאוד גאה להניף אותו ומחנך בבית שלי להתגאות להניף אותו".
אתגר הוסיף וטען, "הפרסומים האלה יצרו את התחושה הזאת שצריך להתבייש ולהרגיש לא בנוח בדגל. את התחושה הזאת יצרו קבוצה של עיתונאים. אמנם בתקשורת יש לא מעט אנשים שחושבים ככה אבל הם באמת מיעוט ביחס למה שקורה בציבור, רוב הציבור - זו התחושה שלי וגם מה שאני רואה בחוץ - גאים בדגל שלנו ומציגים אותו לראווה. אז אני חושב שביום העצמאות הזה חשוב יותר מתמיד תראו את הדגל, תראו שאתם מתגאים בו".  

עם פרסום הסרטון אתגר הוסיף פוסט לחיזוק הדברים ואף הבטיח מחווה לעוקבים שיניפו את הדגל כדבריו, "אחלה דגל יש לנו ואחלה מדינה. יש מי שמנסים לשטוף לנו את המוח ולספר לנו דברים אחרים. רוצים שנתבייש ביום העצמאות ובדגל. לכן השנה חשוב להניף דגל גבוה ובגאווה. חג שמח, מוזמנים לתלות דגל ולשלוח לי ואעלה בסטורי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנחנו מתבישים בתקשורת (ל"ת)
    נו מה 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    הבנו שאתה מת על עצמך,בהונגריה יחבקו אדם עם דעות כמוך
    אחד 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    למה הונגריה גם לאומנים ופופוליסטים וחא דמוקרטים
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לאתגר!! כולנו מניפים את דגל ישראל בגאווה !!!!
    יהודית 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בואו ונשמור על ישראל יהודית וציונית לא נוותר על שום סממן שידגיש את זה דגל ישראל מונף הגאווה מטס חיל האויר חגיגות יום העצמאות חובה למלעה מ24 אלף נופלים מסרו את חייהם על מנת שלנו תהיה מדינה בואו נשמור עליה זה לא מובן מאליו כן ירבו ציונים פטריוטים כאתגר
    סגור
  • 1.
    נראה שגם בתקשורת מתחילים ניצני התעוררות
    גלעד 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תודה שהחלטת לא לשתוק
    סגור