תרבות ופנאי

הופעות יום העצמאות: אלו הזמרים שיופיעו בעיר שלכם

מופעי יום העצמאות בפתח, ואמני ישראל יעלו על במות הערים הגדולות מצפון ועד דרום. רשימת המופעים המלאה בפנים, וגם: העיר שהעדיפה לוותר על מופע גדול ולחסוך השנה
מערכת ice |  4
הופעות יום העצמאות (צילום pixabay)

אומנם החג שנמצא ממש מעבר לפינה הוא דווקא פסח, אך העיניים כבר נשואות על עבר יום העצמאות שייערך בעוד פחות מחודש, כאשר במוקד כמובן נמצאים מופעי החג בעיריות ובמועצות האזוריות השונות. על מנת שתוכלו לבחור היכן לחגוג הערב (רביעי) את יום הולדתה ה-74 של מדינת ישראל, אנחנו ב-ice עושים לכם סדר.

ירושלים - בגן העצמאות יופיעו עידן עמדי, שלומי שבת וזהבה בן. בבמת ספרא תופיע להקת תיסלם, ריקי גל ושימי תבורי. בבמת כיכר ציון בבירה יופיעו שמעון בוסקילה, אתי לוי עם להקת אתניקס. בבמת מוזיאון הסובלנות: רד בנד וקרולינה. 
 



בערי הדרום, באר שבע - יובל דיין ויובל המבולבל. אשקלון - משה פרץ וקובי פרץ,ירדן הראל תנחה. שדרות - אין כוונה להזמין השנה הופעות של אמנים גדולים.  אשדוד - עמיר בניון. ירוחם - שלישיית מה קשור.

ברחובות יירשם מופע משולב ענק, כאשר ישי לוי, הדג נחש, להקת טיפקס, ישי לפידות, ואלרי חמאתי, מיקי גבריאלוב, אלי לוזון ועינת שרוף יעלו על הבמה. ברמלה יופיעו מאור אדרי ואושר כהן, ובלוד הפרויקט של רביבו ועידן עמדי. כמו כן, בנס ציונה ובבאר יעקב יופיע רותם כהן. ובגדרה יחגגו עם הופעה של נרקיס.
 


מודיעין יהנו מהופעה של הראל סקעת, אורנה דץ, רועי בר נתן וחנן יובל, ברעננה יופיע עידן חביב, רן דנקר, שירי מימון והתקווה 6. בנתניה - סטפן, שירי מימון, רמי קלינשטיין ולירן דנינו, בפרדסיה וקדימה יופיע קובי אפללו. ברמת השרון - אברהם טל, דיקלה ועברי לידר. באריאל יופיע ליאור נרקיס ובקרני שומרון יחגגו את יום העצמאות עם הראל סקעת.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתן לוי מופיע ברחובות בבמה המרכזית
    דקלה 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כתבתם שמתן לוי מופיע בשעה 21:30 ברחובות
    סגור
  • 3.
    איתי לוי
    הפועות יום העצמאות 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פסטיגל 2022 ביום עצמאות
    סגור
  • 2.
    רשימה ילקית (ל"ת)
    יודע כל 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שירי מימון גם בירושלים
    מיכל 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על שירי !
    סגור