טלוויזיה

זה הג'וב הראשון של שלומי שבת בתחום חדש

הזמר שלומי שבת לראשונה יופיע כשחקן בסדרת טלוויזיה. זה הג'וב החדש והמפתיע של אחד הזמרים הוותיקים בישראל
מערכת ice |  1
שלומי שבת (צילום יניר סלע)
הזמר הוותיק שלומי שבת מקבל ג'וב חדש ומפתיע. לראשונה, שבת מקבל תפקיד משחק וישתתף בסדרה "מג"ב", הסדרה החדשה של HOT שם ישחק את אביו של בן סולטן. 
לפי הפרסום של "ערב טוב", שלומי שבת יגלם את ז'אקו, אלמן, ובעל קיוסק שכונתי. התפקיד הוא למעשה תפקידו של אבא של בן סולטן שכיכב בסדרה של כאן 11 "עלומים" והוא אחיה של השחקנית ניב סולטן, שיגלם את גיבור הסדרה.
 
ליהוקים נוספים שעלו בסדרה הם הזמר לואי עלי שישחק גם בעונה החדשה של הסדרה "פאודה" ב-Yes ושלום מיכאלשווילי משלישיית "מה קשור". יוצר הסדרה, מני יעיש, הבמאי של “המשגיחים”, “אבינו” ו”JUDA” עומד מאחורי דרמת האקשן, שתספר בפעם הראשונה את סיפורם של לוחמי משמר הגבול.
העלילה של הסדרה עוסקת כאמור במשמר הגבול, אל מג”ב מתגייסת אוכלוסיית שוליים: מזרחים, מוסלמים, דרוזים, רוסים, אתיופים ונשים. גם אבי קדוש, קובי פחימה ויניב לוגסי (דמויות הסדרה), החברים הכי טובים מהשכונות של בת-ים, חולמים לשרת במג”ב, בין השאר בשביל לסגור חשבון עם השכנים הערבים מיפו.
אבי, ילד פרא מבת ים, מסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד אבי יגלה שהוא לוחם ושוטר מוצלח ומוערך, אפילו יתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך השכונה תזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה. הסדרה עוקבת אחר לוחמי משמר הגבול, תפקיד רגיש המהלך על גבול דק ולעתים מטושטש שבין צבא ומשטרה. הלוחמים מתמודדים באופן יומיומי עם מצבים מורכבים ורגישים, שמשסעים את החברה הישראלית: יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים, איומי טרור מבחוץ ופשיעה מקומית מפנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי?
    ממוקה 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי הסדרה צפויה להעלות?
    סגור