שיווק ופרסום
לראשונה בישראל: מדד אפקטיביות הקמפיינים
מדד Brand lift מאפשר למפרסמים לבחון את השפעת החשיפה לפרסום הדיגיטלי על מדדי מודעות, תדמית והעדפה ללא מחקר עצמאי או קבוצת מיקוד
מדד Brand Lift העצמאי מאפשר למפרסמים לבחון את האפקטיביות של פרסום דיגיטלי באתרי תוכן ישראלים ללא תלות בענקיות המדיה. הכלי מאפשר למפרסמים לבחון את השפעת החשיפה לפרסום הדיגיטלי על מדדי מודעות, תדמית והעדפה מבלי להידרש למחקר עצמאי לפני עליית הקמפיין או לגבש קבוצת מיקוד אחריו.
חברת IDX, שחקנית AdTech ישראלית המספקת פתרונות פרסום ודאטה פורצי דרך לאתרי תוכן ולמפרסמים בישראל, חברה ליוניברסל-מקאן דיגיטל (UM DIGITAL), חברת הפרסום הדיגיטלי הגדולה בישראל, במטרה לאפשר למפרסמים כלים מתקדמים לבחינת אפקטיביות המהלכים השיווקיים, הפקת תובנות וטיובם. יוניברסל-מקאן דיגיטל סייעה באפיון כלי המחקר המהימן והתאמתו לשוק המקומי, בעוד IDX סיפקה את התשתית הטכנולוגית הנדרשת להפצה ולמדידה לפי קהלי יעד שנחשפו לקמפיין.
בימים אלו מסתיים פיילוט שארך כשישה חודשים ובמהלכו נבחנו למעלה מ-200 קמפיינים של לקוחות יוניברסל-מקאן דיגיטל. לצד התובנות שסופקו למפרסמים בפיילוט על הקמפיינים שערכו, המדגם הרחב של מהלכים בשוק הישראלי העלה תובנות מרתקות על פרסום דיגיטלי בכלל. כך למשל נמצא כי מהלכים שבהם טורגטו קהלי יעד ספציפיים הביאו לשיפור במודעות למותג הגבוהה ב-28% בהשוואה לקמפיינים המופנים לקהל כללי.
עוד ב-
מתודולוגיית המחקר מתבססת על שאלת רב-ברירה אחת הפוגשת את הגולשים באתרי התוכן הישראליים – אותן הפלטפורמות שבהן הוגש הקמפיין – במועדים שונים. המודל, שפותח על ידי Brand Metrics, מאפשר לחשב את מידת השינוי ביחס המופנה למותג בכל אחד משלבי המשפך השיווקי, בהתאם לתשובות לשאלה המוצגת: מודעוּת למותג (Awareness); מוכנות לשקול רכישה שלו בעתיד (Consideration); רגשות אהבה או העדפה כלפי המותג (Preference); וכוונת רכישה ממשית (Action intent). את הניתוח והתוצרים הסופיים מנגישה המערכת למפרסמים באופן שמאפשר להם להתרשם בבירור מהשיפור ביחס למותג בכל אחד מהשלבים, וכן מהשוואה של תוצאות הקמפיין לבנצ'מרקים של IDX באותה הקטגוריה ובכלל.
יניב בן, מבעלי IDX: "עד היום, למרות השקעות גדולות בפרסום באתרי התוכן הישראליים, לארגונים לא הייתה דרך יעילה לתרגם את ההשקעה לאימפקט שיש לקמפיין על המודעוּת ביחס למותג ולמתחרים" והוסיף: "השירות החדש מסיר את הלוט מעל הקופסה השחורה של אנשי השיווק והפרסום בארגון, כשהוא מציג להם באופן שקוף את המתודולוגיה הסטטיסטית שלפיה האלגוריתם עובד, וממחיש באופן ויזואלי את ההשפעה של כל תקציב נוסף שהושקע בקמפיין. אנחנו נותנים להם כלי לכימות ההשפעה של קמפיין תדמיתי בעולמות הווידאו האיכותי והדיספליי פרימיום".
יניב בן, מבעלי IDX: "עד היום, למרות השקעות גדולות בפרסום באתרי התוכן הישראליים, לארגונים לא הייתה דרך יעילה לתרגם את ההשקעה לאימפקט שיש לקמפיין על המודעוּת ביחס למותג ולמתחרים" והוסיף: "השירות החדש מסיר את הלוט מעל הקופסה השחורה של אנשי השיווק והפרסום בארגון, כשהוא מציג להם באופן שקוף את המתודולוגיה הסטטיסטית שלפיה האלגוריתם עובד, וממחיש באופן ויזואלי את ההשפעה של כל תקציב נוסף שהושקע בקמפיין. אנחנו נותנים להם כלי לכימות ההשפעה של קמפיין תדמיתי בעולמות הווידאו האיכותי והדיספליי פרימיום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



