תקשורת ומדיה

ערוץ 14 מזנק ברייטינג, גלובס מתנגד ללפיד: "לא לאיים"

הערוץ מתקרב לרייטינג של 3 אחוזים בממוצע, ובינתיים אלונה בר און מציעה חיזוק לערוץ מול האיומים בסגירה: "במדינה דמוקרטית לא מאיימים על ערוץ תקשורת - שלא עובר על שום חוק - בסגירה או בסנקציות"
מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום מסך)
הפתעה מכיוון לא צפוי? המו"לית של עיתון 'גלובס' אלונה בר און, יצאה היום (ראשון) להגנת ערוץ 14, שם עובד במקרה גם בעלה שמעון ריקלין אחד הקולות הבולטים שנשמעים נגד הפנייה של יש עתיד וראש הממשלה הזמני יאיר לפיד לוועדת הבחירות להכריז עליו ערוץ תעמולה, מה שיביא לסגירתו.
בר און כתבה בטוויטר שלה: "במדינה דמוקרטית לא מאיימים על ערוץ תקשורת - שלא עובר על שום חוק - בסגירה או בסנקציות. אם זה יקרה הפעם לערוץ 14 - זה יגיע מהר מאד לכולנו, לא משנה באיזה דעות נאחוז. דמוקרטיה וחופש ביטוי הם לכל הצדדים".
 
עוד הוסיפה בר און כי: "ראיתי שנשאלו שאלות אז מוסיפה שהערוץ קיבל ב-2018 רישיון ממשרד התקשורת לשדר חדשות", ריקלין הוסיף: "ואולי אולי כל מופע הבריונות וסתימת הפיות של לפיד נגד ערוץ 14 נועד לכסות על הכניעה המבישה שלו לחיזבאללה. ולויתור על שדה גז עצום רק כי הוא לא עומד בלחץ או בגלל שכבר אמר בעבר שהוא פוחד מהגז כי זה מנוון את הכלכלה.. פשוט טפשות. אז כמה עולה לנו רק לא ביבי ? מיליארדים".
 
על פי כתב YNET רן בוקר: "ערוץ 14 הגיע בשבוע שעבר בנקודות מסויימות ל-3 אחוזי צפייה. זה עדיין לא הרבה, אבל זה מלמד על עליה מדורגת כך לפי גורמים שנחשפו לנתונים. בגלל מיעוט השידורים בשבוע שעבר, לא פורסם ממוצע הרייטינג השבועי שלהם ברצועת הפריים טיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנתונים של ועדת המדרוג כבר הוכיחו: 1.5% רייטינג מקסימום
    שמיל 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כל מה שלא נתון רשמי זה חארטה. חוץ מכמה ביביסטים, אף אחד לא צופה.
    סגור
  • תמשיך לספר לעצמך סיפורי הופמן, יש לערוץ 14 המון צופים
    אנסטסיה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    באינטרנט, מה שליצנים כמוך - ו'ועדת המיZרוג' - לא תופסים.
    סגור