טלוויזיה

"ב-2022 לא מגבילים כלי תקשורת": ערוץ 14 מקבל תמיכה מפתיעה

ערוץ 14 מתמודד בימים אלה עם עתירה שהגישה מפלגת יש עתיד בנוגע למסגור הערוץ כ"גוף פעיל בבחירות". ובזמן שהקרב המשפטי בעיצומו, הערוץ מקבל תמיכה מגדול מבקריו
מערכת ice |  1
אבי בניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הסערה סביב עתירת מפלגת יש עתיד נגד ערוץ 14 בדבר מסגור שידורי הערוץ כתעמולת בחירות לא נרגעת. הבוקר (ראשון) צייץ איש התקשורת אבי בניהו פוסט תמיכה בערוץ וביקש להבהיר שאין לגיטימיות לפגיעה בתקשורת.
בניהו, אשר נחשב לדמות בעלת ניסיון רב בתקשורת הישראלית ואף שימש בעברו כמפקד גל"צ כתב כך: ״העולם הזה״ הכה ללא רחם בבן גוריון ובמפא״י. ״על המשמר״ ו״דבר״ ברויזיוניסטים. ״האדומה״ שזכתה אז לכינוי  ״פתחלאנד״ היכתה בימין ובבגין. ״ישראל היום״ עשה זאת לשמאל עד שהתמרכז. וכעת עושה זאת ערוץ 14. גם ״הארץ״ מרתיח לעיתים את הדם". בניהו סיים וטען: "החברה שלנו חזקה ובוגרת. ב-2022 לא מגבילים כלי תקשורת".
 
כמובן שגם בערוץ 14 לא חסכו בביקורת. לאחר פרסום העתירה מחו מגישי הערוץ בראשם מגי טביב, מגישת המהודרה המרכזית של הערוץ. "ימים בהם ראש ממשלה מכהן דורש לסגור כלי תקשורת בגלל שזה מעביר עליו ביקורת, הם ימים שחורים לחופש הביטוי והדמוקרטיה הישראלית. לצערנו, כמעט כל עמיתנו בערוצים האחרים, בוחרים לשתוק" כלשון טביב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשקוש
    אי שם 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתפלא על אבי בניהו, לרוב איש עם שכל, מה קשור הארץ והעולם הזה זה עיתון פרטי וזכותם לצדד בצד זה או אחר, ערוץ 14 קיבל רישיון לערוץ מורשת, בהיותו כזה הוא לא יכול להיות ערוץ תעמולה
    סגור