טלוויזיה

ערוץ 14 עומד דקת דומיה: המגישים מוחים בשידור חי

לאחר הגשת העתירה נגד הערוץ לוועדת הבחירות, החליטו לפתוח את השידור הערב ב'דקת דומיה' שארכה 14 שניות כמחאה על ההחלטה. צפו
מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום יחצ)
העתירה שהוגשה מצד 'יש עתיד' וראש הממשלה יאיר לפיד נגד ערוץ 14 ליו"ר ועדת הבחירות וקורא לו להכריז עליו כערוץ תעמולה, הביא למחאה יצירתית ואמיצה במיוחד של המגישים והעיתונאים שבחרו לקיים 'דקת דומיה' של 14 שניות כמחאה על העתירה.
בערוץ 14 התלוננה מגישת המהדורה המרכזית מגי טביבי לפני שביצעה את 14 שניות הדומיה: "ימים בהם ראש ממשלה מכהן דורש לסגור כלי תקשורת בגלל שזה מעביר עליו ביקורת, הם ימים שחורים לחופש הביטוי והדמוקרטיה הישראלית. לצערינו, כמעט כל עמיתנו בערוצים האחרים, בוחרים לשתוק"
 
עתירת 'יש עתיד' נגד ערוץ 14 נידונה בתכנית 'אולפן חמישי' והעיתונאי בן-דרור ימיני טען: "לא בטוח שאני תומך בצעד שלהם", יעקב ברדוגו עלה למתקפה: "לא הייתה לך את הדילמה הזאת כלפי ערוץ 12?", עו"ד דוד פורר אמר: "אתה מוחה על האמירה של ברדוגו? על זה שרוצים לסגור ערוץ תקשורת אתה לא מוחה?".
 
המגיש שמעון ריקלין כתב: "ביום שבו יש עתיד כתבו מכתב לערוץ 14 החלו עובדים ברשות השנייה לחפש הפרות שלנו. במקום לנסות לשפר את המצב הכלכלי הבטחוני עסוק יאיר לפיד בניסיון לסגור ערוץ טלויזיה. רשמנו את השתיקה של התקשורת בעניין. אל תבכו אם יום אחד יעשו את זה לכם. בינתיים אני מקווה מאוד שנעיף את לפיד בבחירות".
 
ינון מגל תקף: "איזה צירוף מקרים נדיר, הבדיקה של הרשות השניה להפרות של ערוץ 14
התחילה בדיוק  (אבל בדיוק), ביום שבו הגישה יש עתיד את מכתב התראה לערוץ 14, נס גלוי (ברור לכם שאם זה היה נתניהו כבר היתה פה חקירת משטרה כן?)".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנטי דמוקרטי
    דואני דוד 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראש מחנה השמאל,ללא בגרות,בשיעורי אזרחות היה מעשן בשירותים.לא מבין בשום דבר,במדיניות,אז הינה ההריון המתאגרף,מתאים יותר לרש כנופיה,מאשר ראש ממשלה,והשמאל "הדמוקרטי" רוצה להשתיק ערוץ שמראה את הפרצוף האמיתי של השמאל,לא ניתן יד לזה,אם לסגור את 24,אז לסגור גם את 11,12,13,שזורים ארס והרס.ניפגש בקרוב בקלפי,
    סגור
  • 1.
    לפיד מסוכן למדינה!
    שליו 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד מסוכן למדינה!
    סגור