טלוויזיה

ערוץ 14 בתגובה ראשונה לדרישה נגדו: "יום שחור לדמוקרטיה"

בערוץ פנו ליש עתיד ולראש הממשלה יאיר לפיד כדי לחזור בהם מהדרישה להכיר בערוץ כגוף המשדר תעמולה: "אנחנו מזמינים את רה"מ לפיד להפסיק את החרם שלו ולבוא להתראיין בערוץ, במקום לנסות לסגור אותו"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום יחצ)
אחרי המכתב החריף של מפלגת יש עתיד נגד ערוץ 14 והדרישה מוועדת הבחירות להכריז עליו כגוף המפרסם תעמולת בחירות שעלול לסבך אותו עם הרישיון שיש לו, הגיעה התגובה החריפה בתגובה של קברניטי 14 ליש עתיד עם פנייה ישירה לראש הממשלה יאיר לפיד.
מערוץ 14 נמסר בתגובה לפנייה של יש עתיד ליו"ר ועדת הבחירות: "בחודש האחרון הועבר מסר מגורם בכיר להנהלת הערוץ כי, אם לא יהיה שינוי בלוח השידורים שיכלול צמצום הופעות של מגישים ופרשנים שונים - ינקטו הליכים משפטיים שיובילו לסגירת הערוץ".
 
עוד נמסר במענה: "ביש עתיד, יודעים היטב שהכרזה על ערוץ 14 כגוף פוליטי - תגרום לשלילת הרשיון וסגירת הערוץ עוד לפני הבחירות". כאמור עבירה על החוק שכזה משמעו אי עמידה בתנאי רישיון השידור.
לסיום ביקשו בערוץ 14 לנסות לפשר: "יום שבו ראש ממשלת מעבר משתמש בשופט עליון, כדי לסגור כלי תקשורת שמבקר אותו - הוא יום שחור לדמוקרטיה הישראלית. אנחנו מזמינים את רה" מ לפיד להפסיק את החרם שלו ולבא להתראיין בערוץ, במקום לנסות לסגור אותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14
    Dd 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערוץ המיץ של הזבל מלא שנאה ורעל הגיע הזמן שיסגרו אותו לאלתר
    סגור