תרבות ופנאי

יאיר לפיד מתרגש: חיתן את בנו, ושר עם רמי קליינשטיין

בליווי אבטחה כבדה, בנו של יאיר לפיד, יואב לפיד, וזוגתו שי אללו התחתנו. ראש הממשלה שר עם חברו הטוב רמי קליינשטיין "שתישאר צעיר לנצח"
מערכת ice | 
חתונה הבן של יאיר לפיד (צילום חן לוי)

באירוע מצומצם עם משפחה מקרבה ראשונה והחברים הקרובים ביותר, בנו של ראש הממשלה יואב לפיד התחתן עם בחירת לבו שי אללו. החתונה התקיימה בקיבוץ חולדה, שם מתגוררים הורי הכלה. 

ברשימת המוזמנים היו יאיר ניצני ורמי קליינשטיין, חבריו הטובים של יאיר לפיד וגם עינת שרוף שאמרה: "נעשה כמיטב יכולתנו היום לשמח את החתן והכלה המקסימים שאנחנו אוהבים. יהיו הרבה שירים ישראלים, החתן מכיר את כל השירים הישראלים וגם הכלה לאט לאט תתמצא. אנחנו בטוחים שתהיה השמחה הכי גדולה". במהלך הערב, יאיר לפיד לקח את המיקרופון ושר עם רמי קליינשטיין לבנו את שירו של החבר הטוב "שתישאר צעיר לנצח".
 


כזכור, יואב לפיד, בנו של יאיר מנישואיו הראשונים עם תמר פרידמן. כרע ברך לפני כשנה במהלך חופשה רומנטית בפריז. לאחר שיואב ושי העלו פוסט עם תמונה של הצעת הנישואין ברשתות החברתיות, האב הנרגש כתב בתגובה: ""יום יבוא, בני, בעוד הרבה שנים, ואתה תבין שהבוקר הזה היה היום החשוב בחייך". הוא הוסיף: "יואבי, אתה עומד להתחתן עם אחת הצעירות המקסימות והנבונות ביותר שפגשתי בחיי. במקרה של שי, עשינו עסקה מצוינת".

האירוע המרגש הגיע ימים ספורים אחרי נאומו של ראש הממשלה בעצרת השנתית באו"ם שהתקיים מוקדם יותר השבוע. הנאום, שבו דיבר לפיד על פתרון 2 מדינות, גרף שבחים רבים ולצידם לא מעט ביקורת. אחת המבקרות שלו, גלית דיסטל אטבריאן צייצה בטוויטר: "לפיד הוא ראש ממשלת מעבר. כל מה שהוא אמר באו"ם רלוונטי לעוד חודש וחצי, תודה לאל". לעומתה, מירב מיכאלי כתבה: "נאום ציוני חשוב". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה