תקשורת ומדיה

בניהו תוקף: לא מבין למה מטוס כנף ציון מעלה אבק?

רגע לפני ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל, דובר צה"ל לשעבר התקומם מכך שישראל לא משתמשת במטוס שיועד לראש הממשלה: "מדוע 'כנף ציון' מעלה אבק בהאנגר בנבטים בדרך להפוך לגרוטאה?"
מערכת ice |  2
מטוס (צילום Magma Images)
ישראל נערכת לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. בינתיים, אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, התבטא בנושא מטוס "כנף ציון", שאמור היה לשמש את ראש הממשלה, אך בינתיים "מעלה אבק בהאנגר" ולא נמצא בשימוש כלל. 
"מחר נצפה ב'אייר פורס 1' מביא לכאן את נשיא ארצות הברית כשם שמגיעים מנהיגים רבים" כתב בניהו. "בימנו, מטוס לאומי איננו דבר מותרות. נפלא מבינתי מדוע 'כנף ציון' מעלה אבק בהאנגר בנבטים בדרך להפוך לגרוטאה? המטוס הזה הלא אושר על ידי ועדה שבחנה את הצרכים ואת סדורי הביטחון והתקשורת לרציפות תפקודית".כזכור, בחודש מרץ האחרון דיווח הפרשן המדיני של חדשות 12 במהלך התכנית אולפן שישי כי אשר יו"ר האופוזיציה כיום וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הציבה דרישות מיוחדות במטוס "כנף ציון" שיבנה על ידי התעשייה האווירית, מקלחות בשווי של לא פחות מ-4 מיליון שקלים, פינת מזוודות פרטית בשווי של 2.25 מיליון שקלים והגבהה החדר האח"מים בעלות של 15 מיליון שקלים.
לאחר מכן, באמצעות עורך דינה מיכאל דבורין, שיגרה הגברת נתניהו מכתב התראה לפני תביעה כנגד אברמוביץ'. הפרשן המדיני טען במהלך השידור כי שרה היא "הארכיטקטית של תכנון הפנים" של המטוס המדובר שנבנה עבור מנהיגים ובין היתר ייכס לה את סכומי העתק שנדרשו על מנת להתיישר עם דרישותיה, מה שגם צוין במכתב כטענות שיקריות והוכחשו בתוקף על ידי נתניהו ועורך דינה. בנוסף, במכתב צוין כי סגנונו של אברמוביץ' בעת הדיווח היה "מלגלג, מלא זדון ורשע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המטוס מעלה אבק כי שני האהבלים בנט ולפיד החליטו להחרימו
    מולי 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם מבזבזים מיליונים מכספנו אבל הפריע להם שביבי החליט שיהיה מטוס לראש ממשלת ישראל
    סגור
  • 1.
    בניהו צודק במקרה הזה כנף ציון צריכה למלא את יעודה !!! (ל"ת)
    דן 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור