טלוויזיה

ערוץ 14 הסתבך? הרשות השנייה מגיב להאשמות החמורות

לאחר הטענות שלכאורה הרשות כפופה ללחצים הפולטיים מצד יש עתיד וראש הממשלה יאיר לפיד שהגישו תלונה נגד הערוץ, היועמ"ש הגיב: "אין זה מפתיע שבתקופת בחירות מעלים גורמים שונים טענות חסרות שחר לחלל האוויר. הרשות השנייה הינה גוף מקצועי ולא תיגרר לזירה הפוליטית, בודקים את כל הערוצים"
מערכת ice |  2
סרטון ערוץ 14 (צילום צילום מסך)
אופיר ביתן, היועץ המשפטי של הרשות השנייה, שיגר מכתב תגובה חריף לערוץ 14, בעקבות פנייתו בתגובה על התלונה נגדו מצד יש עתיד שנבדקת ברשות, כולל העבירות אם נעשו מאז קבלת הרישיון.
ביתן כתב בפתח המכתב: "הריני להשיבך בשם יו"ר מועצת הרשות השנייה והרשות השנייה כדלקמן: הנטען במכתבך מבוסס על טענות כוזבות ומכפישות. כידוע הרשות השנייה הינה תאגיד סטטוטורי עצמאי אשר אינו כפוף לגורמים פוליטיים ואינו מקבל הוראות או הנחיות מגורמים אלו".
 
עוד ציין היועמ"ש של הרשות השנייה: "בהקשר זה נציין כי אין זה מפתיע שבתקופת בחירות מעלים גורמים שונים טענות חסרות שחר לחלל האוויר. הרשות השנייה הינה גוף מקצועי ולא תיגרר לזירה הפוליטית".
לסיום הסביר: "יודגש ויובהר כי לא ניתנה הוראה כלשהי מרוה"מ או מי מטעמו לגורמי הרשות השנייה בקשר לערוץ 14 ומשכך גם לא החלה בדיקה בעקבות אותה "הוראה". עוד יודגש כי הרשות השנייה בודקת באופן שוטף את כל הערוצים, כולל את ערוץ 14 ,על פי אותם כללים ותמשיך בתפקידה זה ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 14 הוא ערוץ ביביסטי.
    ולוולה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידי פעם אני נכנס לראות מה חדש בו ומה שאני רואה זו תעמולת בחירות 24 שעות. כל העובדים בלי יוצא מהכלל מייצגים צד פוליטי אחד ללא איזון דעות. כל התוכניות בערב הן פוליטיות שמכפישות את ראש הממשלה הנוכחי ומפארות את ביבי. זו לא תקשורת. מנסות לשכנע שהממשלה חרא וראש הממשלה מושחת ללא בדל ראיה.
    סגור
  • 1.
    נו הרשות המושחתת !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור