שיווק ופרסום

אופירה אסייג חושפת: מי הדמויות בעונה החדשה של "הזמר במסכה"?

העונה החדשה של הזמר במסכה תצא לדרכה ביום שבת הקרוב בקשת 12, ובינתיים אופירה אסייג חשפה שתיים מהתחפושות המושקעות של העונה באי הפסטיגל: העכבישה והדגה. צפו בחשיפה
מערכת ice |  1
אופירה אסייג בפסטיגל (צילום הזמר במסכה)

העונה החדשה של אחד מהפורמטים שכבשו את מדינת ישראל בשנים האחרונות, "הזמר במסכה", תעלה ביום שבת הקרוב לאוויר ב"קשת 12". היום (ראשון) אופירה אסייג, חברה בפאנל של התכנית המצליחה, חשפה שתיים מהדמויות שיהיו בעונה הקרובה של התוכנית.

אסייג הפתיעה במיוחד כשחשפה את התחפושות באי הפסטיגל במרכז הקונגרסים בחיפה מול באי הפסטיגל. התחפושות המרשימות, כרגיל יש לומר, יהיו עם דמויות של העכבישה והדגה, שנחשפו כאמור לראשונה לפני שהתכנית מתחילה.
 


כזכור, לאחרונה, ובעקבות הירידה הגדולה בנתוני הרייטינג בקשת וברשת, חשפו ב-ICE את טבלת התכניות הכי נצפות בטלוויזיה בחמש השנים האחרונות בישראל. באופן לא מפתיע, קשת שולטת בנתונים הללו ביד רמה. כשהיא ממלאת ללא כל בעיה את ארבעת המקומות הראשונים.


אז מה המקום הראשון אתם שואלים? ובכן, הזמר במסכה קוטפת אותו עם ממוצע של 25.3% צפייה. מרבה ההפתעה, חתונה ממבט ראשון הגיעה בעונתה הראשונה לנתון נהדר של 22.1% בסך הכל לכל העונה, כשהיא מקדימה את העונה ה-18 של ארץ נהדרת שתופסת את המקום השלישי בטבלה עם 21.2% בסך הכל. במקום הרביעי, העונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים, אחרי לא מעט שנים של הפסקה, שהשיגה ממוצע עונתי של 21%.

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזמר
    דבורה מור 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכנית מרעננת ללא פוליטיקה מעיקה
    סגור