טלוויזיה

'הזמר במסכה' חוזרת לעונה חדשה: תאריך ההשקה נחשף רשמית

ההשקה המדוברת לעונה החדשה תהיה באותו הערב של עליית העונה החדשה של 'הישרדות' ברשת 13 ומדובר ב-17 בדצמבר, כאשר קשת 12 תעמיד את התחרות החזקה ביותר לריאליטי המתחרה כדי לא לחזור על ההפסדים מהעונה האחרונה של 'האח הגדול'
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
היריבות הבאה בטלוויזיה יוצאת לדרך. העונה החדשה של ״הישרדות״ ברשת 13 עתידה להלחם מול העונה החדשה של ״הזמר במסכה״ בקשת 12, זאת רגע אחרי שהמונדיאל בקטאר יסתיים והעיניים של הצופים בבית שוב יקוו לראות קצת ריאליטי. בשבת הבאה, ה-17 בדצמבר, התחרות תצא לדרך
בימים אלה, רוב הצופים בבית עסוקים במונדיאל ב״כאן 11״ והרייטינג בהתאם כאשר המשחקים האחרונים מנצחים בפער גדול את הפריים טיים של קשת 12 ורשת 13, אך כעת שני הערוצים המסחריים הגדולים בישראל כבר בודקים איך ינצחו במלחמה שאחרי קטאר.
 
בעקבות ההצלחה הגדולה בעונה האחרונה של ״האח הגדול״ ברשת 13, בערוץ המתחרה יעשו הכל כדי לא לתת ל״הישרדות״ להרים את הראש פעם נוספת ועל כן יציבו את התחרות הכי חזקה שיש להם להעמיד מנגד, זו שנחשבת לתכנית עם הממוצע הגבוה ביותר מאז הפיצול של ערוץ 2.
למרות היתרון של 'הזמר במסכה', ב״הישרדות״ מתכוונים לשנות מעט את הסגנון בעונה הקרובה והמטרה היא להתמקד במוצר שמיועד לצפיה משפחתית בתקווה שהמספרים יעלו ויתנו תחרות לריאליטי השירה המצליח. ההשקה המדוברת תהיה באותו הערב וכרגע מדובר ב-17 בדצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה