טלוויזיה

ארץ נהדרת או הזמר במסכה: התכנית האהובה בישראל נחשפת

קשת 12 השתלטה על טבלת התכניות הנצפות ביותר מאז הפיצול והותירה אבק לרשת 13, כאשר אל המקום הראשון הגיעה העונה הראשונה של הזמר במסכה, שנהנתה מרייטינג מצוין ואפילו חסר תקדים של 25.3% בממוצע לכל העונה, השאר בפער קטן מאחור
מערכת ice | 
הזמר במסכה, ארץ נהדרת
אם היה נדמה לכם שקשת 12 שולטת בטבלאות הרייטינג בתקופה האחרונה, אתם צודקים, אבל זה אפילו יותר מכך, קשת שולטת לחלוטין ברייטינג מאז פיצול הערוצים ופירוק ערוץ 2 ובחמש השנים האחרונות היא מקבלת דרך קבע הרבה יותר אמון מצד הצופים לעומת רשת 13.
בדיקה של טבלת התכניות הכי נצפות בטלוויזיה בחמש השנים האחרונות, רואים שקשת 12 שולטת ללא עוררין והיא ממלאת ללא קושי את ארבעת המקומות הראשונים בטבלה, רובם עם תכנים מהשנתיים האחרונות, אבל איזו תכנית היא הנצפית ביותר, ICE חושף את כל הנתונים.
אל המקום הראשון הגיעה העונה הראשונה של הזמר במסכה, שנהנתה מרייטינג מצוין ואפילו חסר תקדים של 25.3% בממוצע לכל העונה, כאשר ריאליטי השירה ששיגע את המדינה והסתיים בזכייה של שי גבסו, זכה להתייחסויות רבות גם ברשת והפך ללהיט כשרבים ניסו לנחש מדי שבוע מי מתחבא מתחת למסכות.
 
למרבה ההפתעה, חתונה ממבט ראשון הגיעה בעונתה הראשונה לנתון נהדר של 22.1% בסך הכל לכל העונה, כשהיא מקדימה את העונה ה-18 של ארץ נהדרת שתופסת את המקום השלישי בטבלה עם 21.2% בסך הכל. במקום הרביעי, העונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים, אחרי לא מעט שנים של הפסקה, שהשיגה ממוצע עונתי של 21%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה