טלוויזיה

הזמר במסכה בדרך למהפכה? זו הדרישה מהמתמודדים החדשים

סעיף חדש שעתיד להכנס לחוזים של המפורסמים שיקחו חלק בעונה החדשה של ריאליטי השירה שובר שיאי הרייטינג של קשת 12, ידרוש מהם להסיר אפליקציות לזיהוי המתקשר
מערכת ice | 
הזמר במסכה עונה 2 (צילום יחצ 12, ערן לוי)
הזמר במסכה בדרך לשינוי משמעותי שיביא סוף להדלפה של השמות של המפורסמים מתחת למסכות? על פי ערן סויסה, כתב התרבות של 'ישראל היום', המשתתפים בעונה החדשה קיבלו דרישה מההפקה שלא הופיעה בעבר.
על פי הדיווח של סויסה, הסעיף החדש בחוזה של משתתפי ״זמר במסכה״ כולל את הדרישה להסיר את האפליקציות ״טרוקלר״ ו״מי״ מהטלפון הנייד שלהם. כאשר העיתונאי הודה: "דרך שבה גיליתי 11 משתתפים בעונה הקודמת".
 
כזכור, סוויסה ציין במהלך העונה הקודמת סוויסה בפוסט, שלא יעלם תוך 24 שעות כמו סטורי, "השיטה לגילוי המשתתפים ב״זמר במסכה״ נחשפת: נכנסתי לאפליקציית me ובדקתי את החברים המשותפים שלי עם עובדת בהפקה שחשופה לשמות של ״זמר במסכה״ והגעתי ל-12 משתתפים בעונה. מי שלא הצלחתי לגלות אלו אותם משתתפים שלא שמורים אצלי כמו פרופ׳ גרוטו ונחמיה שטרסלר".
בעונה הקודמת בה זכה שי גבסו, מבחינת נתוני רייטינג, הזמר רשמה את השיעור הגבוה למשדר בפרספקטיבה של כמה חודשים אחורה. הגמר גרף רייטינג של 27.3%, כאשר מספר משקי הבית שהטלוויזיה שלהם היתה פתוחה על המשדר התקרה לחצי מיליון, ומספר הצופים לפי חישוב הועדה עמד על 722 אלף איש שצפו בתוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה