תרבות ופנאי

אורטל עמר נגד ערן סויסה: "האגו שלו מקנן בו"

מיכל הקטנה הקליטה סינגל משותף יחד עם אורטל עמר, שטוענת היום כי ערן סויסה סירב לפרסם את העטיפה של השיר, אך פרסם היום קטע מהשיר. סויסה ענה לה: "העטיפה שלך ושל מיכל לא מחזיקה אצלי אייטם. אתן הביטלס ולא ידעתי?"

מערכת ice |  3
אורטל עמר וערן סויסה (צילום יחצ\אסף אמברם)
אשת התקשורת אורטל עמר הקליטה סינגל משותף יחד עם מיכל ויצמן (מיכל הקטנה), בשם "מסכה", שככל הנראה יפורסם במלואו בימים הקרובים. מי שכבר פרסם קטע מהשיר הוא כתב הרכילות של ישראל היום, ערן סויסה. סויסה העלה את הקטע בסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "האזינו לפני כולם", ולאחר מכן ביצע סקר בקרב עוקביו האם "לפלייליסט" או "לגנוז". 
אורטל עמר, שזה השיר הראשון שהיא מפרסמת, כעסה על סויסה וכתבה בסטורי שלה: "לערן סויסה יש בתקופה האחרונה נטייה קשה להרוס לאחרים, או יותר נכון לאותם האנשים שהוא נוהג לסקר." עמר מתארת את הסיפור: "לפני כמה ימים פנו אליו במטרה להעלות את עטיפת הסינגל שלנו, הוא סירב, לא כי זה לא מעניין, זה מעניין מאוד ויצר סקרנות גבוהה, אלא כי האגו שלו - שאחרים קיבלו והוא לא - קינן בו."
עמר ממשיכה: "עבדנו מאוד קשה על השיר הזה, מעורבת פה מלאכת מחשבה עצומה שהוא רמס בלחיצת סטורי. אפילו מבלי לעדכן או לשאול. אני באה מהתקשורת, ויודעת מתי עיתונאי הוא עיתונאי או מתי הוא סתם בריון."
 
סויסה לא נשאר חייב וענה לא בישירות: "הי אורטל, נטhיה להרוס? אני עושה את עבודתי, אותה עבודה בדיוק שעשית בעצמך עד לא מזמן. אם נודה על האמת, לדעתי, את צריכה להודות שהשיר בכלל קיבל פה במה." סויסה שלח עקיצה: "אגב, אם באמת הייתי רוצה להרוס, הייתי כותב מה אני חושב עליו."
בהמשך הוא מסביר מדע סירב לפרסם את העטיפה: "סירבתי כי עם כל הכבוד לא מדובר בדואט של ריהאנה וביונסה. העטיפה שלך ושל מיכל לא מחזיקה אצלי אייטם. לא הבנתי ממתי עטיפה של סינגל היא אייטם? אתן הביטלס ולא ידעתי?" סויסה סיים: "בריון? נדבר על זה בקרוב."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    .מלכת היופי עופי מפה כמה שיותר מהר
    צבי 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ממש לא מעניינת אותנו
    סגור
  • 2.
    "האגו שלו מקנן בו"?? זו עברית? זה מצדיק כתבה? אין בושה?
    מי זאת בכלל? 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עור נורמאלי לא היה משחרר משפט מטומטם כזה! עברית של שוק הכרמל. מי הערסים האלה בתמונות? ממתי הם סלבס? איכס.
    סגור
  • 1.
    האמת? אם בן-אל נחשב "זמר"... אז למה לא אורטל עמר?
    סוזי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מה יש בו שאין בה? לא ברור לי... בז'אנר הזה, לא צריך הרבה כדי להחשב 'זמר', 'טאלנט' או איך שלא תקראו לזה.
    סגור