שיווק ופרסום

אורטל עמר וכוכבת חתונמי מחפשות את האחד בקמפיין חדש

אשת התקשורת אורטל עמר והדר ברייר מהתוכנית "חתונה ממבט ראשון"  מנצלות את העובדה שהן רווקות מבוקשות ויוצאות לחפש את האחד, אך מסתבר שלא מדובר בבן זוג אלא בקמפיין למבצע חדש של הולמס פלייס וגו אקטיב. זה הסכום שיושקע בקמפיין החדש
מערכת ice | 
הדר ברייר ואורטל עמר (צילום עירד נצר)
אורטל עמר והדר ברייר הצטלמו הבוקר (רביעי) לקמפיין פרסום חדש של קבוצת הולמס פלייס. בקמפיין החדש הרווקות המבוקשות הדר ברייר ואורטל עמר יוצאות בקריאה נרגשת ומכריזות שהן "מחפשות את האחד", רק שהפעם לא מדובר בזוגיות אלא באחד שיצטרף אליהן למבצע החדש של הומלס פלייס וגו אקטיב.  
במסגרת הצילומים, אורטל והדר חיפשו את הפלוס אחד שמתאים להן במתחמים השונים בחדר הכושר – ספינינג, משקולות, הליכונים, בריכה וסאונה. רק שהפעם לא מדובר בזוגיות אלא באחד שיצטרף אליהן למבצע החדש מתנה של הומלס פלייס וגו אקטיב.
אורטל והדר סיכמו את עניין החיפוש אחר האחד ואמרו: הוא יכול להיות גבוה, או נמוך מפורסם, או אנונימי, שחיין, רקדן, זמר, הוא יכול להיות קליל, כבד, זה באמת לא משנה העיקר שיהיה הפלוס אחד שלי. 
הקמפיין החדש של קבוצת הולמס פלייס, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה כספית כוללת של כ-1.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה