רכילות עסקית

חגיגת הענק של מיכל הקטנה: מי הגיעו להרים?

מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) כוכבת הילדים, חגגה את יום הולדתה במסיבת ענק, באחד ממלונות הרשת שמחזיק בעלה ניר ויצמן, עשרות אורחים מעולם הבידור והעסקים הגיעו למסיבה ועל החלק האמנותי - הופעה פרטית של שרית חדד
מערכת ice |  1
מיכל הקטנה יום הולדת (צילום אינסטגרם)
מיכל הקטנה חגגה אתמול בערב (שלישי) מסיבת יום הולדת, וכל הסלבס התייצבו לשמוח איתה. גולת הכותרת של מסיבת הענק היא החלק האמנותי עליו הופקדה הזמרת שרית חדד שליוותה את הערב בהופעה פרטית. במקום נכחו עשרות דמויות מוכרות מעולם התרבות והבידור וכן מעולם העסקים.
המסיבה התקיימה במלון דבורה בראון בתל אביב, מרשת המלונות שבבעלותו של ניר ויצמן, בעלה של מיכל הקטנה. מי שהיה על עמדת הדיג'י הוא איתי גאלו ובמהלך האירוע כוכבת הילדים החליפה שני לוקים חגיגיים. בין הנוכחים במסיבה: אביבית בר זוהר, גיא פינס, רוני מאנה, מושיק רוט, אסי בוזגלו ועדי בוזגלו, נטלי דדון, וגם דניאל גרינברג רוסלנה רודינה, ניקי גולדשטיין ועוד רבים וידוענים, מה שניכר מאוד בתיעודים מהרשתות כשהרבה מהם ציינו תגובות בסגנון: "רק מיכל יכולה להביא את כל האנשים השווים האלה למקום אחד".
במרכז האולם עמדה עוגת יום הולדת מפוארת בגובה של כמה מטרים מצופה כולה בעוגיות מקרון, ומסיבת הריקודים נמשכה עד אמצע הלילה. 
בפוסט שפרסמה אתמול כוכבת הילדים (ואם ששת הילדים), כתבה, "השנה אני בוחרת יותר, את מי לקרב ואת מי להרחיק ולשמור על ביתי, השנה אני נלחמת יותר, גם על הדברים שלא נראים כל כך משמעותיים לאחרים אבל אכן משמעותיים לי! השנה אני קשובה יותר לילדה הקטנה שבי, לאמא הגדולה שבי, סולחת לעצמי על אינספור הטעויות שלי וגם על אלה שחזרתי בשנית. ואני מבינה שכן.... התבגרתי! ואין הרגשה יותר טובה מזו!
 

"השנה אני מקבלת ומבינה שהחיים הם רכבת הרים ואני בוחרת כל יום לשבת בקרון הראשון להיות חשופה לרוח, להשראה, להיפגע, ליפול על הראש ולקום בספירה לשלוש, ולאהוב לאהוב באמת ובתמים עד ששורף מבפנים. השנה אני בוחרת לא לשפוט אף אחד, אבל באמת אף אחד, גם לא בפנים בלב בלי שאף אחד שומע, כי יש מי ששומע ויש מי שרואה, ה כ ל.
"השנה אני חוגגת את האמת שלי, את המשפחה היקרה שלי, את החירות שלי והאמונה שלי להיות מי שאני, מבלי להתנצל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימפנזה
    עע 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו פאה או שטיח או סנאי? למה מאנה לא גאה בקרחת שלו.? מאנה יאמגנון גם עם הקרחת שלך מגיל 20 ירוצו בנות אליך הארנק מושך לא הפאה יא עיוני
    סגור