טלוויזיה

שנות ה-90 מחפשת שחקנים חדשים: גם אתם יכולים להתקבל?

הסדרה של שלום אסייג מחפשת להכניס דמויות חדשות לעונה החדשה, בפרקים שיעסקו בכניסה של הדמויות לעזה במקרה. מה מאפיין כל דמות?
מערכת ice |  2
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
הצילומים של העונה החדשה ברשת 13, של הסדרה 'שנות ה-90' של הקומיקאי שלום אסייג, יתחילו בקרוב, אבל בינתיים בהפקה מחפשים ללהק שחקנים חדשים לדמויות שעוד לא נראו בסדרה, גם בגלגול הקודם שלה שנות ה-80.
הדמויות ברובן דוברות ערבית,כי בתסריט לעונה החדשה הדמויות מוצאות את עצמן בטעות נכנסות לעזה. אבל מה הדמויות שאותן מחפשים בהפקה ומה צריך כדי אולי לקבל את התפקיד? הנה הדמויות נחשפות בפניכם.
 
אחמד, בחור בן 30, חאלד, צעיר בן 20 חמום מוח ושרירי, מרוואן, ערבי ארוך שיער שנמצא בארון וטרם נחשף מינית, השייח טוואמי מבוגר בשנות ה-40 לחייו שהוא עיוור ונחשב לקיצוני מטורלל, עביר, אחותו של אחמד בחודש תשיעי בשנות ה-20 לחייה ודמות אחרת קצת שונה של אלמנש, צעירה בת 18 מהעדה האתיופית שיודעת לרקוד.
כזכור, בעונה הקודמת, שנות ה-90 של רשת 13, השיגה  נתוני צפייה נהדרים, בפרק שבו הדמות של מורדי אוחנה, אותו מגלם שלומי קוריאט, יצאה מהארון כחלק מהעלילה של העונה החדשה של הסדרה.
ערן סויסה נרגש מהפרק: "רגע גדול שודר אתמול בטלוויזיה בפרק של ״שנות ה-90״ כשמורדי מספר לאבא שלו שהוא הומו. מורדי, אותו מגלם השחקן שלומי קוריאט, דמות ססגונית ומדויקת, שיוצאת מהארון בתקופה שהומו זה קללה ובושה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אדם הלון ועלי עלי ואליאס עבוד קיבלו את התפקידים
    אדיר לכיש 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שהולך לשחק את נביל זה אדם הלון ואת אחמד עלי עלי ואת מרוואן אליאס עבוד
    סגור
  • 1.
    תוכנית פח גזענית . (ל"ת)
    אחד 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור