כסף וצרכנות
שופרסל שוברת את השוק: זה המוצר שיימכר ב-10 שקלים בלבד
רשת שופרסל מצטרפת לטרנד של רשתות המזון בו היא מציעה מוצר ייחודי שצריכים בכל בית כל השנה, בעלות של 10 שקלים בלבד. כל הפרטים
לאחר שרשת רמי לוי השיקה את ערוץ הוואטסאפ הייעודי שלה, שבמסגרתו מוצעים מבצעים מיוחדים והטבות נקודתיות לחברי הערוץ, גם רשת שופרסל מצטרפת למגמה ומכריזה על השקת “וואטסאפ סודי” משלה, עם מבצעים בלעדיים שנועדו למשוך את הצרכנים לסניפים.
במסגרת המהלך, פרסמה רשת שופרסל הטבה חריגה במיוחד: שמן זית במחיר של 10 שקלים בלבד. לשם השוואה, מחירו הממוצע של שמן זית ברשתות השיווק עומד כיום על כ־30 שקלים, מה שהופך את ההצעה להנחה משמעותית ביחס למחירי השוק.
ערוץ הוואטסאפ החדש הושק עם קופון בלעדי לשמן זית “נריה” כתית מעולה בנפח 750 מ״ל, במחיר של 10 שקלים מחיר הנמוך משמעותית מהמקובל בענף. קוד ההטבה מופץ אך ורק דרך ערוץ הוואטסאפ, וכולל גם מבצעים נוספים, קופונים והטבות נקודתיות לחברי מועדון הלקוחות.
על פי פרטי המבצע, הקופון תקף בכל סניפי שופרסל ברחבי הארץ, למעט רכישות אונליין, ובכפוף לקנייה בסכום מינימלי של 99 שקלים ממוצרי הסופרמרקט. כלומר, מדובר בהטבה שנועדה לא רק להוזיל מוצר ספציפי, אלא לעודד רכישת סל קניות רחב יותר בתוך הרשת.
עוד ב-
המהלך של שופרסל מצטרף לאסטרטגיה צרכנית שהולכת ומתרחבת בענף הקמעונאות: הצעת “מוצר שובר שוק” במחיר חריג, המשמש כמנוף למשיכת לקוחות לסניף, בתקווה שיבצעו את עיקר הקנייה באותה רשת. בעידן של יוקר מחיה, רשתות המזון מחפשות דרכים יצירתיות לבלוט, והוואטסאפ ככלי ישיר, מיידי וללא מתווכים, הופך לזירה מרכזית במאבק על תשומת הלב והארנק של הצרכן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



