שיווק ופרסום

מיילי סיירוס בעקבות נועה קירל: הסרטון האינטימי נחשף

נועה קירל עשתה לפני כחצי שנה טיזר לשיר שלה בטיקטוק, אחרי שהעלתה סרטון שלה מהאמבטיה כשהיא מתקלחת ושרה תוך כדי. הסרטון עצמו הורד על ידי הרשת החברתית, מה שלא מנע ממיילי סיירוס לעשות בדיוק את אותו הדבר. האם גם הסרטון שלה נמחק?
מערכת ice | 
נועה קירל במקלחת (צילום צילום מסך מטיקטוק)
נועה קירל הטריפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות לפני כחצי שנה, כאשר אחת העוקבות שאלה אותה "מתי השיר הבא שלך יוצא", וכוכבת הפופ בחרה בדרך יצירתית ושיווקית במיוחד כשהעלתה סרטון שלה לטיקטוק בו היא מתקלחת באמבטיה, עם קטע מהשיר בו היא שרה.
מילי סיירוס העלתה סרטון שהזכיר לנו מאוד את אותו סרטון מפורסם של נועה קירל, אחרי שהעלתה לטיקטוק שלה  טיזר לשיר החדש שלה שייצא בסוף השבוע הקרוב. מעבר לים מכנים אותו כי שיר נקמה'' לאקס שלה, ליאם המסוורת'. 
 
כידוע, הרשת החברתית טיקטוק מקפידה מאוד  על חוקי הקהילה שלה והם הסירו מהר מאוד את אותו סרטון "פרובוקטיבי" של נועה קירל, שככל הנראה לקחה זאת בחשבון. במקרה של מיילי סיירוס לעומת זאת, עברו כבר מעל ל-30 שעות והסרטון עדיין לא הוסר מהרשת החברתית.
כזכור, השבוע פורסם כי קירל  תשיק השבוע קליפ חדש בשיתוף עם חברת המכוניות "פיג'ו", לשיר  ״GONE”. ההשקה תתקיים בנוכחותה של קירל כמובן, באולם התצוגה של פיג'ו בראשון לציון, כשזה שיתוף הפעולה השני של קירל ושל חברת המכוניות הגדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה