מינויים

מנכ"לית "מאוחדת" לשעבר התמנתה ליו"ר בית חולים רפאל

סיגל רגב, יושבת ראש דירקטוריון בית החולים רפאל: "אני מודה על הבעת האמון ושמחה על הצטרפותי לבית החולים רפאל, בתי החולים הפרטיים הם חלק בלתי נפרד ממערכת הבריאות של מדינת ישראל ומאפשרים בחירה של רופא וזמינות תורים גבוהה"
מערכת ice |  5
סיגל רגב רוזנברג (צילום ענבל מרמורי)
מינוי חדש בבית החולים רפאל: סיגל רגב, מונתה ליושבת ראש דירקטוריון בית החולים רפאל בתל אביב. רגב, מנכ"לית מאוחדת לשעבר, מילאה תפקידים ניהוליים בכירים רבים במערכת הבריאות, היא האישה הראשונה שנבחרה לעמוד בראש קופת חולים. בין היתר כיהנה כסמנכ"לית הכספים של מאוחדת, סמנכ"לית חדשנות, תכנון ומחקר של הכללית ובסוף 2018 מונתה למנכ"לית מאוחדת.
סיגל רגב, יושבת ראש דירקטוריון בית החולים רפאל: "אני מודה על הבעת האמון ושמחה על הצטרפותי לבית החולים רפאל, בתי החולים הפרטיים הם חלק בלתי נפרד ממערכת הבריאות של מדינת ישראל ומאפשרים בחירה של רופא וזמינות תורים גבוהה, לקופות החולים, לשירותי השב״ן וחברות הביטוח. בית החולים רפאל תורם לפיתוח רפואת המחר ותורם רבות לעתיד הרפואה בישראל".
 
רון משה, מנהל בית חולים רפאל: "אני מברך על מינויה של סיגל רגב ליושבת ראש דירקטוריון בית החולים רפאל. סיגל מביאה עמה ניסיון בניהול מערכות מורכבות, הכרות עם הכלכלה והמשק בישראל בכלל ומערכת הבריאות בפרט, יחד נפעל קדימה בשנים הבאות בבית החולים, מאחל לה הצלחה רבה".
בית החולים רפאל, הוקם לפני כשנתיים בפארק עתידים בת"א. בית החולים מציע רפואה פרטית בסטנדרט מתקדם שלא נראה עד כה בארץ. הן מבחינת המכשור הרפואי, הטכנולוגיה המתקדמת , מיטב הרופאים המומחים בישראל והן מבחינת תנאי האשפוז ברמה הגבוהה ביותר בכדי להעניק למטופל חוויה כוללת של טיפול ואשפוז הטוב יותר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מודחת סידרתית
    אלי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא היתה סמנכלית בכללית.הודחה מתפקידה בכללית כראש אגף לתפקיד זוטר בבית חולים מאיר.הודחה ע״י הדריקטוריון ממאוחדת ובקרוב תודח מרפאל.
    סגור
  • 4.
    גרמה לגרעון ענק במאוחדת
    פנימי 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רפאל, זמנכם קצוב
    סגור
  • 3.
    הבנתי. עכשיו נשארה שאלה אחת
    אריאל 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה זמן ייקח עד שמאוחדת "תרכוש" את בי"ח ("בי"ח") רפאל. ותמורת איזה סכום?
    סגור
  • 2.
    הצביעה לבלונד; זו דרישת בעלי המניות? (ל"ת)
    שחרחורת יקראוני 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הרבה את מאוחדת.
    אורנה יוגה 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקווה שבית החולים רפאל לא יתמוטט בהשפעתה
    סגור